24 Dis 2012

[GEMPAR] Pemimpin UMNO Mahu Tumpahkan Darah Semasa PRU?


Rakaman gambar Abdul Rahman Bakar bekas Ahli Parlimen Marang, dengan beberapa ahli UMNO dengan bersenjatakan parang dan keris kononnya mau tawan DUN Manir, Parlimen Hulu Terengganu mengundang beberapa persoalan, kini berlegar ligat dialam siber.

Adakah beliau mau mengajak ahli, penyokong dan pendokong UMNO mau tawan/rampas DUN Manir dari tangan PAS secara pertumpahan darah?

Jika ini dimaksudkan maka ini sudah mengamalkan budaya politik yang cukup berbahaya. -wargamarhaen

Ulasan GB

Polis berdiam diri saja?

Jikalah yang memegang parang itu pemimpin-pemimpin dari Pakatan, berduyun agaknya FRU tiba.

Pernah satu ketika, penyokong Pakatan ditahan dan ditangkap hanya terbawa pisau lipat kecil yang ditemui di dalam kereta.

Wahai polis, mengapakah kamu tidak bersikap adil di dalam melaksanakan tanggungjawab?

Hukum kebenaran dan keadilan akan tetap mengambl tempatnya. Polis yang bersikap berat sebelah dan dwi-standard akhirnya akan menerima hukuman Tuhan. Tidakkah tuan-tuan polis semua melihat bagaimana mantan-mantan polis pangkat tertinggi akhirnya berpihak kepada kebenaran dan keadilan? Datuk Fauzi Shaari, bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman menyertai PAS, dan Tan Sri Musa Hassan, bekas Ketua Polis Negara sendiri melakukan pendedahan berani tentang campurtangan menteri KDN dan orang luar yang bernama Robert Phang terhadap urusan PDRM.

Pekung-pekung jenayah anggota polis pun banyak Allah dedahkan, yang merogol, yang buat harta semasa berkhidmat dan lain-lain. Itu hukum kebenaran dan keadilan apabila anda gagal menyempurnakan tugas dengan adil dan bertanggungjawab!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Duit ....mengkaburkan mata dan hati mereka. Itulah jawapannya

Tanpa Nama berkata...

Inilah polis yang UMNO berjaya lahirkan dari dasar NKRA. menjadi bodyguard kepada UMNO dan penjenayah. selamatkan M'sia dengan tidak memangkah UMNO pada PRU akan datang. Jika tidak sampai bila - bila polis hanya akan jadi bodyguard kepada UMNO dan semua penjenayah berprofil tinggi, bukan menjadi bodyguard kepada rakyat.

Tanpa Nama berkata...

bukan pemimpin umno yang ingin kan pentumbahan darah.Pemimpin umno orang yang paling penakut dalam dunia.dia macam polis kalau ramai ramai berani seorang lari.Dia suruh budak upahan bayar 20 ringgit dia sapu berjuta ringgit.Ayuh bangun lah kita serbu ramai ramai kerumah mereka,rampas harta rakyat yang dimiliki mereka dan hukum mereka didataran merdeka kahhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

Tidak ada yg kekal dibunia ini wahai puak-puak banjingan umno..

umno bodoh dulu kini dan selamanya bodoh sampai ke mampus..

Tanpa Nama berkata...

ni lah geng2 umno haramjadah..jenis dengki kalau PR menang pd PRU13..tentukan kita tumbangkan UMNO kafir ni...

NurWangi berkata...

Rakyat yang bijak boleh berfikir, siapakah sebenarnya yang mahu menimbulkan huru hara.

Tanpa Nama berkata...

mereka mereka yang bahalol bangga dengan kehidupan jahiliyah menzalimi diri mereka sendiri.

kesiani lah mereka mereka yang dhaif pemikiran ini.