20 Okt 2012

Bukti UMNO Perak Sokong CSL Tolak Hudud



Patutlah Chua Soi Lek baru-baru ini mengatakan jika hukum hudud dilaksanakan maka 1.2 juta rakyat hilang perkerjaan.

Salah seoarang yang hilang kerja ialah Datuk Haji Ahmad Shalimin Setiausaha Politik kepada MB Zambry yang tidak berpeluang lagi merasmikan konsert amal konon-nya tapi ditaja syarikat arak di Taiping Perak.

Kat luar bangunan tu hanya tertera "konsert amal Tiger", didalam dewan tak tahulah camana rupa program tersebut hehehe

Aku bukan anti kepada hiburan pada kaum cina dinegara ini,itu hak kaum masing-masing dan aku hormatinya, tapi yang merasmikanya mengapa perlu seorang yang berbangsa melayu dan berugama Islam.

Tiada pimpinan BN lainkah di Perak khususnya diTaiping?? Atau memang kerja rasmi program tajaan kompeni arak adalah kegemaran Shalimin yang juga sepol Zambry hahaha.

Slogan gagasan NAJ1B memang membawa maksud tersirat dalam slogan terbaru Perak yang dirasmikan Najib semalam di Lumut.

NAJ1B bemaksud Negeri (Perak) Akan Jahanam 1 Bencana, semuanya kerana pimpinan UMNO.

Gambar: Aku snap disebuah lokasi berhampiran stesyen bas pekan Taiping... Arak bagi MCA memang biasa, tapi bagi Pemimpin UMNO ibarat burung gagak dan bulunya mesti hitam ... hahaha... (Gambar kecil itulah Datuk Hj Shalimin hehehe ) -orangni

4 ulasan:

Awanama berkata...

Saya tak hairan pun kalau dia yang rasmikan sebab dia bukannya beragama Islam sebab kalau betul dia beragama Islam dia mestikan laksanakan apa yang disyariatkan dalam Islam. Kesimpulan agama orang ini (Shalimin) ialah APCO / Zionist sebab dia tak ada rasa malu, merasmikan konsert yang ditaja oleh syarikat Arak dan peragai orang Yahudi memangpun macam begitu. Akidah dia sudahpun rosak dah tidak boleh diubati lagi melainkan bertaubat kepada Allah S.W.T. dan melaksanakan apa yang disyariatkan dalam Islam semula.

Awanama berkata...

Pak Haji merasmikan konsert 'amal' ditaja oleh syarikat arak? memang dunia hampir kiamat.

Awanama berkata...

Malu sungguh kerana penganut Islam tidak menjaga integriti agama Islam.

Awanama berkata...

Muka aku tengok biol semacam je...
Langsung x nampak nur... nauzubillah.