20 Sep 2012

[VIDEO] Sekumpulan Anak Gadis Bertudung Mempersendakan Zikir

Kelihatan dua orang anak gadis mengalunkan zikir "Hasbi Rabbi" dengan cara tidak sopan.

Klip video berikut memaparkan sekumpulan anak gadis dilihat sedang mempersembahkan diikir barat tetapi dengan lirik "Hasbi Rabbi".

Apa yang mendukacitakan ialah di dalam rakaman tersebut kelihatan dua orang anak gadis bersama rakan-rakannya yang lain seolah-olah mempersendakan zikir dengan cara gelak ketawa disamping menunjukkan sikap yang tidak wajar apabila menyebutkan kalimah-kalimah zikir berkenaan.

Sila tonton video di bawah ini:





11 ulasan:

Awanama berkata...

yang tua pun tak faham faham ini kanpula yang muda muda apa lagi
tak tau mana yang betul dan salah.

Awanama berkata...

Klip ni dah lama dah berlegar kat internet. Ramai gak yg mengutuk.
Rasa-rasanya diaorang dah sedar dan insaf kot...

gen-Y berkata...

kalu ikut tag tu mcm budak ipt.subjek agama di malaysia.. dari tadika sampai ke ipt.. alasan x tau betul @ salah sbb muda x btl kecuali mereka tu asal US atau UK.

Awanama berkata...

jenis yang tak reti bahasa. mf tulis kasar,tapi....

Awanama berkata...

lempang je minah minah macam ni

Awanama berkata...

anak siapa niiiii........bengongnyeeeeee

Awanama berkata...

Depa sdng praktis nak buat persembahan kat mana2 kot. Ye le, depa ingatkan skrg ni zikir2 pun ada muzik2 gitu, jadi depa ingat bole le tu. Tu lum lagi penyanyi pakai tudung bergoyang2 kat pentas.

Antara fitnah akhir zaman oleh org Islam sendiri. Lepas ni ape le pulak.

cucukerinci berkata...

cek det pun lagi haprak sebab dia lebih suka kwn dgn setan...

ahmadyani berkata...

Orang kafir berani menghina Allah dan Nabi SAW kerana mereka melihat orang Islam sendiri berkelakuan menghina Allah dan Nabi. Mahu salahkan siapa? Mahu salahkan si kafir? Itu memang kerja mereka. Kalau tidak, tidaklah mereka dikatakan kafir.

NurWangi berkata...

Mereka ini tahu agama tapi tidak faham. Tahu hanya di akal, faham di hati.

wak 13 berkata...

oleh keRana yG dilakukan itu tidak ada kena mengena dengan perdana menteri....maka ia diabai begitu saja....