22 Sep 2012

[VIDEO] Puak Syiah Cuba Ambil Kesempatan Berarak Sama

Di dalam perarakan umat Islam membantah dan mengecam filem Innocence of Muslims yang menghina Nabi Muhammad saw, ada pula puak Syiah yang cuba mengambil kesempatan dan cuba membuat onar dengan membawa bendera tertera "Ya Husin".

Namun ada peserta Unit Amal yang perasan dan berlaku sedikit pergelutan bagi gpemuda Syiah itu daripada cuba untuk mengeruhkan keadaan dan menimbulkan kekecohan.

TAHNIAH UNIT AMAL



9 ulasan:

Awanama berkata...

Ya, TAHNIAH UNIT AMAL..
Unit Amal yang dididik dengan kalimah syahadat, tidak gentar dalam melindungi islam.
TAHNIAH

Unknown berkata...

Bagus3

wak berkata...

Puak syiah kenapa pulak nak sibuk ni, ka yg buat filem tu sedara abdullah bin sabak tu...xkan tak kenal...

Awanama berkata...

Puak UMNO pun ambil kesempatan sama, sedangkan ramai pemimpiin PAS pernah kena ISA

Awanama berkata...

Orang kena lah tunggu 10, moharram baru boleh berarak.
Kalau takut nak takek kepala sendiri dengan parang, aku boleh tolong takek.
Takut nak toreh badan dengan pisau, aku pon boleh tolong toreh, nak bagi mati pon boleh...

Awanama berkata...

SB SB pun turut serta tu....

Awanama berkata...

Sb...dah meang kerja dia, nahi maaruf amar mungkar.
Dia tak kesah walau beribu perempuan melayu/amoi pakai mini skirt pendek macam mana pon dia tak kesah...tapi kalau sorang ustaz paka kopiah putih berceramah....memang nempah maut lah ustaz tu..

Awanama berkata...

alhamdulilah....xde perkara burok y berlaku ms perarakan tuh...thanx jgk kt PDRM yg jge lalu lintas & pastikn sumer berjln lancar tnpa provokasi anasir2 luar...

Awanama berkata...

Islam bukan milik anda ,sesiapa yg mbci nabi muhammad dan kelurga nabi ,maka Allah akan mlaknat kepada mereka yg mmbci nabi muhammad dan keluarga nabi muhammad