16 Jul 2012

Edisi Terdesak: BN Tarik Belia Melalui 1M4U Dengan Konsert Hiburan


Tidak puas meng'korban'kan para remaja @ Himpunan Jutaan Belia dengan hiburan2 'ekstrim', semalam anak2 muda ini juga dirosakkan dengan pelbagai jenis konsert dan hiburan melampau dalam program 1Malaysia 4Youth (1M4U) anjuran BN di KLCC...

Seakan2 inilah sahaja 'umpan' paling berkesan dalam fikiran pemimpin Umno untuk menarik sokongan belia... fikir2kan... - ABU


Polis Menari Untuk Negara?



Ini adalah Program IM4U yang berlangsung pada 15 Julai 2012 di Taman Tema KLCC. Klpos melaporkan 40 ribu orang? Korang boleh tengok sendiri samada klpos cakap botol atau apa?

Tetapi yang tengin sekali ialah gelagat petugas polis nih ....lebih galak daripada peserta yang lain. Memang tidak sedar diri. Adakah begini cara dia menjalankan tugas?




Catatan Oleh: alhusseyn


SETIAP MEREKA YANG HADIR 1M4U ( 1M'SIA FOR YOUTH ) DIBERIKAN SATU TOPI KELEDAR SEORANG SEBAGAI DAYA TARIKKAN!!


Sebanyak 100,000 helmet ( topi keledar ) diberikan percuma kepada setiap pengunjung pesta 1M'sia For Youth di KLCC semalam.

Tak cukup dengan air, baju T-, topi, dan sedikit duit saku....kini topi keledar diberikan secara percuma.

Dah cukup terdesak UMNO yang sedang nazak.
-omakkau


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kerahan tenaga...hehehe...habis student2 IPT kena kerah.....tak kira budak2 skolah lg.....kalu x ada kerahan....kosong jer ler......

Tanpa Nama berkata...

macam bangang je nak kena gune konsert maksiat untuk goda remaja semata2 nak dapat sokongan politik..dah la mesti wajib punye nak kena bagi wang saku, air, transportation, ni tambah lak ag bagi helmet free plak. celaka umno.

All Thing Viral berkata...

secara jujurnya saya tak sabar pru13, ini kelak akan menjadi ujian buat ke2 pihak hasil dari titik peluh mereka meraih sokongan rakyat. :0

abuamir berkata...

Patutlah minta bajet tambahan RM15 bilion hari itu, rupanya nak tabur duit utk popularkan diri najib? Beginikah cara pemimpin yg berhemah dgn wang rakyat? Dia ingat duit cukai yg dikutip dari rakyat itu macam duit poket dia atau duit mak bapak dia punya ke?

Memang jahanam negara selagi umno/bn diberikan kuasa dan akan bangkrup tidak lama lagi.Inilah pemimpin bertaraf haramjadah.....

Tanpa Nama berkata...

islam umno... hiburan melampau dan bercampur lelaki n perempuan adalah halal, tuh pasal mana ada ulama atau mufti2 kata haram!

teringin nak tgk ulasan mufti dato harussani... ada berani???

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat UMNO n MCA nih memang adik beradik kannnn...hiburan dan campur gaul lelaki dan perempuan nih sangat disukai oleh mereka.

Itu pasal umno takut hudud. bukan apa, takut nanti mca marahhhhh!!!

Nazaruddin Mohamad berkata...

Kalau banyak ni 40 ribu, maknanya himpunan oren tu hari dah 400 ribu lah! Memang nyata himpunan Oren tempohari paling kurang pun 10 kali ganda himpunan ni!

Tanpa Nama berkata...

Jangan tunjuk degil. Hiburan yg ditegah disambut berdegar2. Bantulah agama Allah demi kesejahteraan untuk manusia jua.

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni UMNO & MCA & BN kasi pulak KONDOM free utk program 1M4U... Memang superb HARAMJADAH...