29 Jul 2012

Agenda Freemason, Illuminati, Zionis Di Sukan Olimpik London


Siapa dah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu...

Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. !

Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi.

Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin -fb







5 ulasan:

Awanama berkata...

setahu aku la.....sukan olimpik ni pun sebenarnya dibuat bg memperingati tuhan org eropah..nama tuhan puak sesat ni aku lupa...augustus ka apa....

Awanama berkata...

lambang olimpik 2012 tu pun, kalau pusing-pusing jadik ZION...

Awanama berkata...

olympia namanye..
tak payah joint sukan olimpik tak boleh ke..?

Awanama berkata...

assalammualaikum wbt,

saya bukan tak percaya tentang ni sume tapi tolong lah meneliti sesuatu tu dengan ilmu. sebenarnya pokok yang dimaksudkan itu di dalam bahasa inggeris bernama buckthorn. bukan pokok yang diatas. ni dah beberapa lama dahulu disebarkan di internet sebab negara israel berkempen menanam pokok ini secara besar2 an.

tentang logo 2012 diterbalikkan itu sebenarnya lawak yang bermula di 9GAG beberapa bulan sebelum olimpik bermula. tak tahu ada orang ambil serius benda ni.

ketiga, sukan olimpik diadakan berapa ribu tahun dahulu untuk memperingati tuhan zeus bangsa yunani purba. dan tempatnya di olympia.

keempat, TOLONG JANGAN PARANOID SAMPAI JATUH FITNAH KAT ORANG. sukan olimpik diadakan pada musim panas, bukan bulan ramadhan. kebetulan musim panas di sana pada bulan ramadhan. tak kan diorang nak buat pada musim bunga, luruh atau sejuk? berpuasa atau tidak atlet di sana itu urusan mereka dengan tuhan sedangkan mereka sendiri tau benda tu wajib. tak ada kena mengena dengan olimpik.

fikir.

Unknown berkata...

Assalamualaikum. Pada pandangan saya, agenda yahudi memang tidak pernah putus. Sedar atau tidak, memang kita dikelilingi olehnya. Yang, penting peringatan Allah SWT tentang ini telah ada dalam Al-Quran. Yahudi dan Nasrani tidak sama sekali akan redha, hinggalah kamu mengikut jejak langkah mereka. Umat Islam semakin lalai. Orang yang ingin melaksanakan Islam akan dilabel dengan berbagai label. Apa yang pasti, tanganilah ia dengan bijaksana dan berhikmah. Jangan dengan keganasan kerana tiada dalil daripada Al-Quran, Hadis dan Para Sahabat juga Ulama Sebenar untuk melakukan keganasan. Mempertahankan diri bukan dengan menzalimi orang lain. Moga Allah SWT melindungi kita daripada semua itu.