6 Jun 2012

Fitnah Pencacai UMNO Menjadi-jadi. Dua Fitnah Terhadap TGNA

Rumah usahawan Perlis dikait dengan Nik Aziz

KANGAR: Umno sekali lagi dikecam hebat kerana dikaitkan dengan fitnah apabila tersebarnya gambar yang dikaitkan dengan Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Gambar yang tersebar di laman sosial Facebook Anti Semua Salah Umno - ASSU itu mendakwa Nik Aziz mahu membina rumah rakyat untuk dirinya sendiri.

Bagaimanapun fitnah yang cuba dilemparkan kepada Mursyidul Am PAS itu akhirnya terjawab bila pengguna-pengguna laman sosial terbabit menjawab balik melalui komen-komen mereka bahawa gambar yang disiarkan itu adalah sebuah rumah di Perlis.

Rumah tersebut adalah milik seorang usahawan di negeri ini yang masih dalam pembinaan dan terletak di Kampung Utan Ibus, Kayang dekat sini.

Rumah ini dapat dilihat oleh pengguna Lebuhraya Kuala Perlis-Changlun yang mana lokasinya berada di tepi jalan iaitu di sebelah kiri jalan menghala ke Changlun. -HD

klik untuk lebih jelas



FITNAH 2

Tengok gambar Nik Aziz pengang aurat perempuan !!


gambar (1)

gambar (2)


Kesal dengan sikap manusia dimuka bumi Allah ini tidak takut pada dosa dan pahala dan selalu ingkar akan arahan dan larangan Allah s.w.t. Dengan sewenangnya menabur kata-kata kesat , menfitnah dan menghina para ulama serta hukum Allah itu sendiri.

Kerana  keuntungan sedikit didunia yang fana mereka sanggup menempahan dosa untuk diri sendiri. Aku bukalah nak membodek sangat pada Nik Aziz tapi kalau di lihat pada gambar sungguh menampakan kebodohan manusia itu sendiri.

Kalau di tanya  100% aku tak mempercayai gambar yang disebar oleh cybertropper Umno ini yang sengaja mereka cipta untuk kerja bodoh mereka.Jadi untuk mengesahkan gambar itu betul betul fitnah  aku lampirkan gambar( 2 ) yang asli kemudian di potong gambar Haliry Clinton kemudian di paste gambar Tok Guru..., adakah anda percaya TGNA akan melakukan benda yang diharamkan oleh Allah?

Maka kita tidak hairan akan fitnah ini kerana fitnah sex, rasuah , menyalahgunaan kuasa dari pucuk sehingga ke bawah dalam parti Umno sudah sebati umpama aur dengan tebing. Busuk sampai keusus kata Mahathir..

Firman-Nya yang bermaksud: Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya. (Surah al-Baqarah, ayat 191)

Rasulullah SAW bersabda bermaksud: Akan muncul suatu ketika di mana ilmu Islam dihapuskan, muncul pelbagai fitnah, berleluasa sifat kedekut dan banyak berlaku jenayah. (Hadis riwayat Muslim)

Firman Allah bermaksud: "Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan" (Surah al-Hujurat, ayat 6)
-batuvskayu




Yang ini real, bukan photoshop





6 ulasan:

montoya berkata...

pemimipin dan pencacai lembumno
ni elok duduk dalam kandang babi,
pasal perangai mengalahkan babi
babi lagi mulia dari pemimpin/pencacai lembumno ni,

pasal apa gua cakap macam ni...

pasal babi tak reti nak fitnah orang
tapi pemimpin/pencacai lembumno ni

pehhhhhhhhhhhhhh........

BABI pun tabik spring kat dia orang ni bro............serender maaaa


Betul2 babi la pemimpin/pencacai
lembumno ni

lijitra berkata...

bertaubatlah wahai pencacai umeno.jgn dok fitnah tok guru sampai mcm tu.

Awanama berkata...

Fitnah2 dulu2 lain, sekarang lain bentuknya, yg sama ialah namanya FITNAH, nak kiamat nanti bentuknya lain pula.
Bertaubat sebelum terlambat, TERUTAMA yg SENGAJA buat fitnah, manakala yg jahil terikut2/menyokong tu, mgkin sbb terlampau banyak baca tulisan2 dari pemfitnah banding tafsir quran, & sirah Nabi saw.

GENERATE INCOME HALAL berkata...

BUDAKBOY

Tau le blogger pencacai tu dibayar. paling skit RM1,200 sebulan tapi jangan memfitnah. Tok Guru pulak tu.

Awal2 lagi dah kantoi. Tak tau malu ke puak2 pencacai ni? Taubat nasuha segera sebelum ajal tiba.

Awanama berkata...

Fitnah kerja orang tak beriman.

Awanama berkata...

Dengan nama Allah yg Maha Besar aku memohon pada mu tunjukan la pada perlaku fitnah ini seksan setimpal dgn fitnah nya