12 Jan 2012

Dunia Hampir Kiamat - Isteri Jalin Hubungan Dengan Pengkid

Pengkid hebat daripada suami

JOHOR BAHRU: Biarpun sudah bersuami dan memiliki dua anak, seorang suri rumah tetap tewas kepada godaan nafsu songsang apabila menjalin hubungan sulit dengan wanita berperwatakan lelaki atau pengkid.

Lebih mengaibkan, dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 38, tanpa silu mendedahkan dia berbuat demikian kerana berasa pasangan songsangnya itu lebih hebat di ranjang berbanding suaminya.

“Suami saya sudah mencecah 50 tahun dan layanan seksualnya terhadap saya biasa saja, tetapi kekasih pengkid saya lebih hebat,” katanya.

MAN... naluri sukar berubah

Lisa berkata, kekasih songsangnya yang dipanggil Man, 43, dikenalinya sejak enam tahun lalu dan mereka mula menjalin hubungan intim selepas pengkid itu lebih banyak memberi perhatian kepadanya berbanding suami yang dikahwininya selama 13 tahun.

“Sebelum ini, saya tidak pernah curang pada suami, tapi segala-galanya berubah apabila saya mula bosan dengan sikap suami yang bukan saja sibuk bekerja sehingga tidak memberi perhatian kepada saya termasuk dalam hubungan seks. -hm


Ulasan GB

Apabila kehidupan tidak dipandukan oleh nilai-nilai ubudiyah (penghambaan diri kepada Allah) maka jadilah kehidupan itu dipenuhi dengan unsur syaitaniah yang meletakkan seks melampau sebagai tatacara kehidupan.

Sememangnya kiamat itu begitu hampir. Tanda-tandanya sudah banyak, malah para saintis yang bukan Islam juga kini mengakui dunia menghampiri kiamat. Baca laporan di bawah ini:

Saintis dakwa dunia hampir kiamat


ROPBERT SOCOLOW duduk dekat dengan jam kiamat di Washington D.C kelmarin.


WASHINGTON - Sekumpulan saintis menyatakan, dunia semakin hampir menuju kiamat.

Kumpulan Buletin Saintis Atom (BAS) mengumumkan kelmarin bahawa mereka telah menggerakkan jam kiamat lima minit sebelum tengah malam.

Kumpulan tersebut menyatakan tiada langkah yang mencukupi untuk menghentikan pertambahan bilangan senjata nuklear sebagai punca pergerakan jam berkenaan.

Jarum jam tersebut diletakkan enam minit sebelum tengah malam sejak dua tahun lalu.

Robert Socolow yang merupakan anggota BAS dan profesor kejuruteraan dan mekanikal Universiti Princeton menyatakan, dunia kini dalam keadaan kusut.

"Ramai orang mahu kehidupan yang lebih baik berbahagia daripada yang mereka alami kini," katanya. - AFP/kosmo

9 ulasan:

Awanama berkata...

kiamat tetap akan berlaku,samada kita suka atau tidak....yang penting apakah persediaan kita sudah "lengkap" untuk kiamat yang akan datsng itu....


abu....

Amuraria berkata...

ASTAGA !

Jiwa Islam berkata...

Astaghfirullah Hal Azim....bakpolah gitumo lalu....setujulah dengan GB...bilo takdok taqwa gak ginilah jadinyo...para suami wajib jadikan ikhtibar dan pastikan agama ditanam dalam jiwa isteri dan anak-anak....Wallahua'lam..

Nadia Firdaus berkata...

Kita umat islam tahu apa akan terjadi sebelum Kiamat tiba, omputeh ni suka2 men ckp je dorg ni jahil bab2 ni. Jgn la kite taksub dgn pengiraan dorg, yg penting setiap hari setiap saat kite tambahkn pahala kite. Wallahualam~

Akmal berkata...

yes..kiamat pasti berlaku...marilah kita berlumba2 membuat amal maarof nahi mungkar...nak mati pun biar la dalam keadaan yang baik...

JOS berkata...

Salam...

Apa nak jadi dunia sekarang...

Rakyat Malaysia semakin rosak..

Dengan Mufti kata pakai Duit Zakat tidak salah...

Menghalang laksana hukum qazaf pun tak salah...

Dunia Sudah Terbalik...

Awanama berkata...

dunia dah nak kiamat

lelaki phg berkata...

masih lg nafsu membawa pompuan ini begitu..suami nya kena pandai melayan bini dia yg kuat nafsu dia tu sedangkan amal iman nya kurang sgt.. kalau pompuan ni bini aku dilempangkan kiri kanan dan lepaskan dia serta merta dan jgn duduk dirumah aku lg

Awanama berkata...

salam.. mmg dah byk terjadi terutamanya di lembah kelang.Susah nak dinasihati.sampai berceraiberai..