17 Sep 2011

Kantoi: Pakaian Anwar Dalam Video Seks II Tak Sama Dengan Video Seks I

Lagi rakaman CCTV Datuk T disiar di internet

Saga video seks Datuk T muncul semula di Internet hari ini ekoran muat-naik rakaman CCTV yang dikatakan menunjukkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di tempat berlaku aksi seks, serta ancaman penyiasaran seks video baru bertarikh 13 Januari 2011.

Penulis blog Papa Gomo menyiarkan apa yang disebutnya, rakaman "eksklusif" yang menunjukkan dua lelaki yang didakwa ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Anwar, masuk dan keluar lif bangunan Apartmen Ampang, yang dikatakan tempat berlaku aksi seks tersebut.

Dalam blog tersebut, klip rakaman itu disunting untuk memautkan rakaman CCTV itu dengan video seks di Carcosa, yang menunjukkan minit-minit akhir lelaki, yang dikatakan Anwar, mengenakan pakaian dan beredar, dengan tanda masa yang menunjukkan ianya urutan peristiwa tersebut.

Bagaimanapun, pakaian kedua-dua lelaki dalam CCTV itu, tidak kelihatan sepadan dengan kedua-dua lelaki yang ditunjukkan dalam video seks berkenaan.

Dalam CCTV itu, lelaki yang dikatakan Eskay memakai pakaian yang berwarna gelap, manakala dalam video seks, lelaki yang ditunjukkan, berbaju dan berseluar cerah (kanan).

Lelaki itu yang dikatakan Anwar juga berseluar gelap dalam rakaman CCTV itu, tetapi seluar dalam video seks itu kelihatan cerah.


Rakaman CCTV itu sebelumnya disebut dalam fakta kes apabila Eskay dan dua orang lagi anggota trio 'Datuk T' dihadapkan di mahkamah atas tuduhan menyiarkan video lucah itu Jun lalu. -mk

video seks Anwar


Ulasan GB

Begitu aneh, rakaman CCTV di lif berwarna tetapi di dalam bilik hitam putih.

Kedua seluar Anwar di lif berwarna hitam, di dalam bilik berwarna cerah.

Ketiga baju Anwar berwara ungu dan tidak masuk ke dalam seluar sewaktu di lif, tetapi di bilik baju seakan kemeja T dan dimasukkan ke dalam seluar.

Kan ker pembohong dan pendusta namanya tu?

Entah berapa Datuk T bayar papagomo, tetapi malang, KANTOI!
papagomo yang semakin gemuk.

Sebaiknya tidak perlu dilayan provokasi ini, GB lihat ia hanya desakan Datuk T dan "pihak tertentu" yang mahu menghidupkan semula isu ini.

21 ulasan:

pokpoktutu berkata...

kes bgni dkira kes org bodoh... yg pcya video ni cma ada kpntngan..

Sudir berkata...

Tu jer analisis yang boleh dibuat.. Eskay tak da kena mengena dalam ini gambar.. kehkehkeh

Awanama berkata...

Mestilah tak sama, sebab tempat, tarikh & pelacur pun tak sama. Ada otak cuba pikir.
Tapi biasalah, yang percaya blog ni pun bukan cerdik sangat pun. Asyik dikelentong anwar PM 16 September.
Empunya blog ni jer cerdik sedikit dari penyokong blog

Awanama berkata...

Alaaahhh...sudah2 lahh ttuuu,x puas2 lg ke papagomo...ingat!!setiap perbuatan kite ade balasannya...tidak esok,luse,tidak luse...tulat,tidak tulat..tonggeng..takut nnt papagomo tertonggeng x boleh nk betulkan aje...bawak smpai dlm kubur..

Awanama berkata...

org klu dh bertuhankan duit,apa dia peduli dosa pahala..
Papa gomo patut perbaharui shahadah..Dlm bulan Syawal mcm neh pun nk buat dosa kering x abes2,mcm x percaya dgn "Malikiau Middin"..

Awanama berkata...

Video lucah tidak ancam keselamatan rakyat Malaysia. Tapi bila Perdana Menteri Bangladesh membuat kenyataan bahawa rakyatnya yang berada di Malaysia diberi layanan istimewa boleh mengundi dalam pilihanraya akan datang adalah amat merbahaya.

Hanya dengan video fitnah, PapaGoma telah melekakan kita bahawa warganegara Bangladesh telah diberi hak mengundi yang menjadi penentu kehidupan bangsa melayu dalam negaranya sendiri.

Awanama berkata...

sesispa yg percaya kepada hari akhirat bertaubatlah ,fitnah besar dosanya,kepada papagomo sudahlah tu,melihat kepada susuk tubuh kamu tu jarang stastistik menunjukkan boleh hidup melebihi 100 tahun walaupun ada juga orang yang kurus mati lebih awal, ajal maut di tangan tuhan,tapi sekali lihat,tinggi darah,kolesterol lebih dan kencing manis dah konfom,belum masuk ghout lagi...

Awanama berkata...

aku rasa papagomo ni dalam waktu yg terdekat ni kan bertemu dengan accident paling ngeri, silap gaya akan digelek treler, kepala putus dan badannya tercampak ke dalam longkang. sebab itulah balasan utk orang yg mereka-reka fitnah dan makan dari sumber haram.

Yong berkata...

Cuba tengok rambut DSAI. Ada beza tak? Kalau beza, agaknya DSAI guna formula erk?

Awanama berkata...

KG
Biasalah bilah dah habis ramadhan syaitan pun berkeliaran!
Pedulikan lah cerita bodoh umno ni.

JAKA berkata...

Ya Allah,

hancur binasakan setiap org yg memfitnah DS Anwar selama ini,

hancurkan harta benda mereka yg membuat mereka sombong, butakan mata mereka yg membuat mereka salah guna utk mereka video, rosakkan otak mereka kerana mereka salahguan utk mereka fitnah.

dedahkan kejahatan mereka kerana mengaibkan DS Anwar. binasakan keluarga mereka sebagaimana mereka memalukan keluarga DS Awnar,

akhrinya Ya Allah, siksakan mereka dgn azab neraka mu yg sangat pedih. mereka sesungghunya tidak beriman kepada mu dan tidak percaya dgn keujudan neraka mu.

Amin ya rabbal alamiin

Awanama berkata...

teringat aku balik kisah pengembala yang suka menipu masa sekolah rendah dulu

hahaha

Awanama berkata...

kalau betui pun orang tak caya dah

hahaha

Awanama berkata...

Memang haram jadah orang yang suka buat fitnah..mintak dia ni mampuih tercekik tulang ayam atau terdak beer..!!

Awanama berkata...

jangan leka dengan isu2 besar yg cuba dialih oleh pengampu2 umnoapco supaya pr leka dengan isu yg dialihkan itu.

Awanama berkata...

Gini je lah, orang yang masih Berpegang pada shahadah (takutkan Allah) tak buat kerja fitnah ni.., hanya orang yang suka lawan Allah saje (tak takut dosa buat fitnah) je yang suka buat fitnah ni..pikir-pikirkanlah wahai papagomo dan penyokong-penyokong papagomo, perbaharuilah Shahadah anda, itupun sekiranya anda orang Islam..

Awanama berkata...

beginilah kebodohan 3 stoges dan pencacai umno...kebodohan mereka mengalahkan murid linus tegar darjah 1.

aka berkata...

Berkata seorang SB.. "video ini ditujukan untuk felda2, kampung2, ulu2, kubu2 kuat umno... kawasan2 hardcore umno.. yg semestinya akan percaya bulat2 dan bertambah2 keyakinannya itu anwar. Sokongan mereka2 ini tidak boleh hilang walau satu undi pun pd PRU13 nanti. Matlamatnya bukan lagi 'menawan kembali' dah.. yg penting 'mengekalkan' apa yg ada. akses penerangan pembangkang ke kawasan2 ini akan disekat sehabes mungkin. Biarlah pembangkang seronok bersorak di internet sesama mereka. Hardcore2 umno ni bukan reti main internet pun"

Awanama berkata...

umno sebenarnya bacul..dekat nak pilihan raya ni macam2 keluar.porahhh..

Awanama berkata...

nantikan acara sumpah laknat 2 pula..

Awanama berkata...

Apa nakjadi dengan kebanyakkan rakyat Malaysia ni , seronok gamaknya dengan cerita2 sex. Dah lah fitnah tak habis2 , suka sangat buat dosa2 yang kelak nanti akan dihadapkan di padang mahsyar nanti.