15 Sep 2011

Fitnah Video Fon Seks - Langkah Jijik Pencacai UMNO Yang Desperado

Perbualan 'intim': Tak tahu, kata Mat Sabu

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berkata beliau tidak tahu menahu berhubung rakaman perbualan intim yang dimuat di internet dan diperkatakan di blog dan laman web pro-Umno yang mendakwa melibatkannya dan seorang wanita.

"Saya tidak tahu. Saya tidak pernah dengar," katanya ringkas sambil tersenyum ketika diminta mengulas dakwaan terdapat rakaman antaranya dan wanita yang dikatakan Normah Abdul Halim.

Ditanya sama ada beliau mengenali wanita tersebut, Mohamad hanya menjawab beliau tidak beminat melihat rakaman sebegitu.

"Video (seks presiden MCA) Soi Lek pun saya tidak tengok.

"Saya video-video macam ini memang tidak pernah suka," katanya, sekali gus mengundang ketawa kecil pemberita.

Portal pro-BN Agendadaily pada 10 September melaporkan, bekas naib ketua Pemuda PKR Zahid Md Arip mengaku 'begitu teruja' mendengar dengan teliti detik-detik perbualan itu dan mendakwa ia "amat seiras dengan suara Mat Sabu".

Bagaimanapun, katanya, beliau tidak berani kata suara wanita itu Normah kerana tidak mengenalinya.

Laporan itu menggambarkan "syahdunya" dan boleh menaikkan syahwat suara yang 'bercengkarama' dalam rakaman tersebut - yang didakwa dirakam semasa mereka jalin hubungan pada tahun 1994.

Bagaimanapun, katanya, beliau tidak berani kata suara wanita itu Normah kerana tidak mengenalinya.

Sementara itu, Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad yang hadir sama dalam sidang media di ibu pejabat PAS di ibu negara itu menyampuk dengan berkata, isteri Mohamad juga bernama Normah.

“Apabila tak boleh lawan dasar (Pakatan Rakyat), ditimbulkan pula isu-isu sebegini,” katanya yang juga anggota parlimen Shah Alam. -mk

Isu Burukan Mat Sabu Tidak Banyak Untungkan UBN

SEMALAM seorang rakan yang akhir-akhir ini begitu permis terhadap Pas memberi tahu dan bertaya saya, apakah saya sudah dengar atau tidak rakaman perbualan Mohamad Sabu dengan Norma Abdul Rahman yang pernah dihadapkan ke mahkamah syariah Kota Bharu kerana dituduh berkahlwat?

Saya sedikit terpinga mendengar pertanyaan dan pemberitahuan kawan itu. Tetapi sedikit pun tidak merasa pelik kerana saya sudah menduga bahawa kisah di hotel perdana itu akan muncul juga.

Saya tidak bertanya panjang dengan persoalan itu sebaliknya kawan itu cuba memperpanjangkan cerita berkenaan. "Berat kali ini Pas?" katanya menanti sambutan daripada saya terhadap isu itu.

"Nak jadi timbalan presiden Pas macam mana kalau lagu tu. Mampus Pas," katanya lagi mahu menarik perhatian saya. Saya tetap juga tidak peduli. Kawan ini nampaknya sudah juak benar dengan Pas gara-gara Mat Sabu yang diperbesar-besarkan untuk tujuan politik itu.

"Iya ke?" Itulah reaksi saya sengaja mahu mengambil hatinya kerana beriya sangat menceritakan hal itu.

"Ana dah kata musuh Pas akan terus mainkan isu mengenai Mat Sabu. Mat Sabu adalah modal untuk mereka damagekan Pas. Bukan baru niat jahat musuh Pas ini lama dulu," kata saya.

"Jadi macam mana kalau lagu tu?" soal kawan itu. "Pas kena tanggunglah..masa sekarang bukan masa untuk membelasah Mat Sabu. Buruk ke baik ke, suka tidak suka dia adalah timbalan presiden Pas," balas saya.

Dalam posting sebelum ini saya sudah senaraikan apa-apa yang akan dibangkitkan tentang Mat Sabu. Isu Mat Indera hero bukan komunis ini adalah permulaan pertama menjelang gelanggang sebenar pilihan raya dibuka. Saya yakin selepas ini banyak lagi kisah buruk Mat Sabu akan didedahkan. Tidak mustahil juga gambar Mat Sabu akan dilukis di atas langit untuk tonton 28 juta rakyat Malaysia.

Tengoklah hari ini semua orang bercakap mengenai Mat Sabu dan cuba membawa imej buruk. Bukan saja orang politik tetapi bekas ketua polis yang diserang angin ahmar juga cuba berlatih memburukkan Mat Sabu. Yang belum komen hanya sembilan raja-raja Melayu saja lagi. Apakah raja-raja juga akan turut sama memberi komen? Tidak mustahil di dalam politik semua orang akan jadi lalat dan langau bila ada sesuatu isu yang dibangkitkan oleh parti UBN.

Antara isu yang disenaraikan untuk memburukkan Mat Sabu dan mengheretkan Pas antaranya isu tangkapan kahlwat Mat Sabu dengan Norma di hotel perdana. Media penjilat butut akan sebar isu ini semula peristiwa berkenaan. Musuh tidak akan peduli apakah ia sudah menjadi bahan sejarah atau tidak. Politik demokrasi memang bersifat macam biawak memakan apa saja bangkai.

Rakaman perbualan di antara Mat Sabu dengan Norma yang diberita tahu kawan itu adalah segmen dalam isu berkenaan.

Saya tidak dengar rakaman perbualan sex itu. Bukan ianya tidak benar, tetapi alasan saya mudah kerana saya tidak berminat dengan perkara-perkara jorok begitu. Usahkan rakaman perbualan sex (oral) video lucah melibatkan Anwar Ibrahim yang kecur seluruh dunia baru-baru ini pun saya tak tonton. Pada saya haram menontonnnya. Mereka yang menontonnya video lucah dan mendengar hal-hal yang diharamkan Allah, mereka bukan orang beriman dan bertakwa.

Selepas isu dengan Norma, musuh Pas akan mainkan pula isu Mat Sabu kononnya penganut syiah. Saya dah kata, musuh akan cari apa-apa saka buktikan, dan kalau tidak ada mereka akan buat untuk didedahkan kepada umum. Jangan kisah hari ini bukti boleh dibuat dengan mudah, dan mahkamah pula boleh menerima kenyataan dan bukti palsu!

Tidak pelik lepas ini Mat Sabu akan diheret pula dengan isu mutaah. Akan dilakar cerita Mat Sabu mengamalkan mutaah. Akan didedahkan kononnya dia kahwin satu sampai sembilan orang setiap kali mengujungi ke negeri-negeri syiah di Iran, Syaria, Lebnon dan mana-mana. Gambar perempuan Arab banyak dalam internet dan boleh dipadankan dengan Mat Sabu. Tidak mustahil juga kalau tiba-tiba keluar dalam tv1,2,3,4,,5 dan 100 pengakuan seorang gadis sunti berbangsa Arab bahawa Mat Sabu ialah abuyanya. Jangan pelik.

Selepas isu mutaah, akhirnya Mat Sabu akan dihadapkan dengan tuduhan paling besar selepas ini. Dia akan dituduh sebagai hendak melakukan revolusi berdarah ke atas kerajaan Yang di-Pertuan Agong. Mat Sabu akan dituduh menolak demokrasi. Mat Sabu akan dilakukan seperti mana Mohamad Amin (al Mauna), Ashaari Muhammad, (Arqam) Ibrahim Libya (Memali) atau pun penjenyah-penjenayah lain lakukan. Jadi semua itu jangan dirasakan pelik dan terkejut.

Kalau Mat Sabu masih dilihat bahaya besar dan segala isu yang didedahkan ini tetap tidak memberi laba kepada UBN tidak mustahil Mat Sabu akan ditangkap. Jangan pelik. Berbagai tuduhan jenazah boleh dibuat, polis negara ini atas nasihat orang politik pakar dalam membuat tuduhan palsu. Saya ingatkan kalau ini timbul nanti jangan sesekali rasa pelik.

Dan sesuatu yang musuh Pas ingin dengar ialah adanya mana-mana orang dalam Pas ataupun pihak meminta agar Mat Sabu melepas jawatan kononnya Mat Sabu sudah menjadi liabiliti kepada Pas. Inilah kemuncaknya. Kalau ada cadangan ini cukup dari bekas ketua cawangan Pas, ia akan dijadikan isu besar akan diheret dan disiarkan berhari-hari dalam media. Kalau tidak ada bekas ketua cawangan Pas meminta cadangan ini mungkin juak kaki lompat dan perut buncit boleh dijadikan jurucakap untuk membuat cadangan berkenaan. Orang tidak aada muka sanggup menghidu pantak kerbau.

Tunggulah apa yang saya katakan sejauh mana benar dan tidaknya! [wm.kl.8:03 pm 13/08/11]
Mohd Sayuti Omar


Ulasan GB

FITNAH. Ia adalah asam garam golongan UMNO apabila sudah tidak mempunyai method lain untuk menyerang lawan.

Dan paling selekeh ialah 'SEKS". Itu saja yang mereka tahu dan yang boleh mereka lakukan. Sebab di dalam minda golongan ini memang SEKS merupakan perkara utama di dalam kehidupan.

Maka tidak hairan sehingga gambar TG Nik Aziz pun boleh di tampalkan di gambar lucah.

Dengan melakukan demikian mereka berharap untuk mencemarkan imej pemimpin-pemimpin PAS. Mereka berfikir ahli-ahli PAS semua seperti mereka. SUka menuntun dan mendengar hal-hal lucah.

Sebagai seorang muslim dan mukmin bukan sahaja menonton sesuatu yang lucah secara sengaja itu berdosa, apatah lagi menghasilkannya atau menimpan lebih-lebih lagi menyebarkannya adalah sesuatu yang amat berdosa.

Tetapi bagi pencacai UMNO yang jahil agama sendiri lantaran jauhnya diri mereka dari panduan Al-Quran dan Hadith di dalam kehidupan, fitnah sedemikian adalah perkara biasa.

Mengenai video phone seks Mat Sabu ini, sekalipun GB tak menonton dan mendengarnya) namun dari laporan di atas, banyak hal yang boleh dipersoalkan.

Pertama, ia dikatakan dirakam sekitar tahun 1994. Masa itu penggunaan handfon belum ada di negara kita. Jadi rakaman tentulah dari talian tetap. Siapa dan bagaimana rakaman dilakukan? Gunakan pemain kaset di kedua-dua belah pihak? Pemfitnah kena buktikan pula nombor talian tetap yang digunakan.

Kedua, mengenai suara Mat Sabu. Jika wajah Anwar pun boleh direplika dengan make-up di Thailand, inikan suara Mat Sabu. Ramai yang mempunyai suara yang seiras.

Suara penyanyi-penyanyi terkenal seperti P.Pramli, Saloma, Elvis dan lain-lain pun orang boleh ikut, inikan pula suara Mat Sabu. Ramai juga orang boleh tiru suara Samy Vellu dan Chua Soi Lek.

Ventriloquism adalah seni dimana seseorang boleh mengubah suaranya menjadi suara orang lain dan yang melakukannya dipanggil ventriloquist.

Wiki mentakrifkan ventriloquism begini

Ventriloquism, or ventriloquy, is an act of stagecraft in which a person (a ventriloquist) manipulates his or her voice so that it appears that the voice is coming from elsewhere, usually a puppeteered "dummy". The act of ventriloquism is ventriloquizing, and the ability to do so is commonly called in English the ability to "throw" one's voice. However, the term "throwing one's voice" is misleading, because it implies that a sound's physical origin has changed, when really the change has been perceptual and not physical.


Dan ada persolan mengenai peniruan suara ini dijawab oleh Wikiannswer.com:

Some people can imitate the voices of others with great accuracy. Others lack the ability to hear themselves well enough to handle it.

Tape and digital recorders have made it possible for more people, because they can listen to the results of their efforts. Some professionals use electronically-delayed feedback so that they can say a phrase and instantly hear it repeated. This greatly facilitates learning to do voice imitations, because we normally do not hear our own voices accurately.


Jadi apa ada heran dengan kisah suara Mat Sabu yang seiras itu?

Agaknya budak-budak UMNO ni tak pernah baca Al-Quran?

Surah Al-Buruj. Petikan

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

Hadith Rasulullah:

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan tiba masanya di kemudian hari nanti, setelah aku tiada, beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia tidak termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.


4 ulasan:

Awan Network berkata...

melalui ini kita dapat tau yg mereka x senang duduk dengan kebangkitan PR..

Entri Terhangat!! :
HOT!! - Rakan Ajak Onani?
HOT!!Apa Kata Artis Kita Tentang Aurat!!

Tanpa Nama berkata...

Dalam kepala hotak pencacai dan penyokong Umngok masa kini dan selamanya ada dua perkara wajib ysng mesti dicari iaitu:
DUIT
**RIT.
Kedua-duanya saling bergantungan dan sekiranya salah satu tiada, akan fana lah dunia ini.

Tanpa Nama berkata...

Tiru suara orang... Ish....ish...
jom kita pi tanya artis-artis johan, zizan, nabil, amir dan ramai lagi RAJA LAWAK N MAHARAJA LAWAK yang begitu mahir meniru suara orang lain.. malahan anak saya berumur 6 tahun pun pandai meniru suara orang lain,, apa la tali barut penjajah british ni... dah melalut tak tentu hala ni..
bak kata lagu M.Daud Kilau.. ade yng gila judi..ade yang gila KUASA.. Semuanya GILA.....

Zalee berkata...

llaki mngguna kn KUASA utk mndapat HARTA dn SEKS,dn WANITA mngguna kn SEKS utk mndpat kn HARTA dn KUASA.ini fenomena dlm UMNO.Dn ini lh yg di guna kn oleh UMNO utk mmprtahan kn kuasa mereka krn ini lh nawaitu mrk sbnar ny.