9 Jun 2011

Email Ahli Parlimen Batu Digunakan Untuk Yakinkan Orang Tentang Video Seks

Petaling Jaya: Dalang video lucah Datuk T dikesan menggunakan e-mail atas nama Naib Presiden PKR Tian Chua untuk menghantar mesej kononnya beliau mempercayai pelaku dalam rakaman itu adalah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Lebih 20 Ahli Parlimen dikesan menerima mesej fitnah itu yang dihantar menerusi alamat e-mel "tianchua@rocketmail.com" yang dicipta oleh penyamar, kata Tian kepada wartawan hari ini.

"Saya rayu kepada orang ramai jangan percaya jika dapat email mungkin juga dari Wan Azizah atau Nurul Izzah kerana ini adalah kerja-kerja penyamar. BN dah sampai tahap terdesak lakukan perkara ini.” kata beliau.

“Penyamaran identiti ialah kesalahan serius. Semua bukti ada dan emel palsu, tidak mustahil untuk dijejaki puncanya," tambah beliau.

Emel berkenaan bertujuan mengelirukan dan memecahbelahkan ikatan dan hubungan ahli parlimen dalam Pakatan Rakyat.

Sementara itu, Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin pula mendedahkan beliau menerima salinan video fitnah itu yang dikirim melalui sampul ke peti surat rumahnya di Ampang, pagi ini.

Lebih teruk lagi, video tersebut dihantar bersama dengan kepala surat Parti Islam Se-malaysia (PAS) berserta dengan pamplet imej menghina Anwar Ibrahim.


Tian dan Zuraida akan melaporkan jenayah itu kepada polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) dalam masa terdekat.

"Sama macam Tian Chua, kita juga nak minta polis siasat siapa yang sebar video ini. Patut tangkap 3 Datuk dan siasat siapa buat kerja tu tapi sampai sekarang, tiada apa berlaku," tegas Zuraidah yang juga Ahli Parlimen Ampang. -tvsnet




Ulasan GB

Apa taknya, konspirator dah keluarkan belanja berjuta ringgit untuk kempen video seks ini, pun rakyat masih percaya lagi.

Hairannya, dah banyak laporan polis dibuat tentang penyebaran video seks ini, belum nampak ada tindakan dari pihak polis.

Dan aneh, UMNO kata tak mahu dijadikan kambing hitam di dalam isu video seks ini, sedangkan Najib dah ulas semenjak dari awal lagi mengenai video seks berkenaan. Macam mana tak nak jadi kambing hitam?

Itu baling batu sembunyi tangan. Sekarang dah desperate sangat, ahli parlimen Batu pula jadi sasaran dengan menghantar surat layang kononnya ia datang dari email Tian Chua.

Betul-betul konspirator tak de batu!



1 ulasan:

STANZA ALAM berkata...

YANG BENAR TETAP BENAR...
PUAK-PUAK MUNAFIK DAN FASIK MEMANG BANYAK IDEA UNTUK MENEGAKKAN KEALSUAN MEREKA...MEREKA HANYA AKAN SEDAR APABILA MASUK KUBUR SAJA....