8 Mei 2011

Madonna Putus Cinta Sama Kekasih Islamnya, Brahim

Madonna, kekasih putus cinta kerana berbeza akidah

Hubungan cinta antara penyanyi Madonna, 52, dengan kekasihnya, Brahim Zaibat, 24, berakhir selepas sembilan bulan, lapor akhbar, semalam.

Seorang teman rapat Brahim mengesahkan pemuda itu kini bersendirian.

“Brahim tidak mempunyai apa-apa hubungan lagi dengan Madonna. Tiada apa lagi yang perlu dikatakan,” kata rakannya.

Brahim kini dipercayai berada di kediaman keluarganya di Lyon, Perancis.

Menurut sumber terdekat perpisahan pasangan itu disebabkan perbezaan kepercayaan antara kedua-duanya.

“Keluarga Brahim tidak mahu dia menghadiri perjumpaan Kabalah dan ingin dia mengekalkan kepercayaannya sebagai Muslim.

“Hubungan mereka mula menjadi hambar dan mereka tidak lagi berjumpa selepas itu,” kata sumber itu.

Pasangan itu bertemu September, tahun lalu, dan selalu muncul bersama di beberapa restoran mewah di sekitar London. - Agensi



Madonna Putus Sama Kekasih Muslim

LONDON - Madonna putus dengan kekasihnya, Brahim Zaibat, yang Muslim dan baru berusia 24 tahun. Sementara, Madonna sendiri adalah penganut taat kabbalah - salah satu aliran dalam Yahudi - dan sudah berusia 52 tahun.

Perbezaan usia 28 tahun sebenarnya tidak menghalangi hubungan Madonna dan Zaibat. Tapi, perbezaan keyakinan sepertinya tidak dapat membuat mereka bersatu lagi. Setelah sembilan bulan berpacaran, mereka akhirnya rasmi putus.

Surat kabar Inggeris Daily Mail mendapat kepastian soal putusnya jalinan cinta Madonna dan Zaibat itu dari teman dekat Zaibat. "Siapa Madonna?" ujar teman dekat Zaibat dengan nada sarkastis. "Brahim telah berada di rumahnya. Dia sekarang sudah sendiri lagi."

Sang teman memastikan Zaibat bukan pacar Madonna lagi. Zaibat sekarang sangat senang kerana akhirnya putus dengan Madonna. "Tidak ada lagi yang dapat dikatakan," katanya.

Zaibat, yang berprofesi sebagai penari hip hop, diyakini berada di rumah keluarganya di Lyon, Perancis. Sementara, Madonna terlihat gembira saat melangkah keluar sendirian di gala tahunan Costume Institute di New York pada minggu ini. Dia mengenakan gaun biru berkilauan yang menjuntai hingga ke lantai. Gaunnya khusus dirancang oleh temannya, Stella McCartney.

Perbezaan keyakinan dikatakan sebagai penyebab putusnya hubungan cinta antara Madonna dan Zaibat. "keluarga Brahim telah mengatakan bahawa mereka tidak ingin anaknya pergi ke pertemuan Kabbalah. Mereka ingin dia tetap pada keyakinan sebagai penganut Islam,'" kata sumber yang dekat dengan keluarga Zaibat. "Masalah itu membuat hubungan mereka mulai terasa renggang dan mereka tidak saling bertemu satu sama lain."

Madonna dan Zaibat bertemu pada bulan September tahun lalu. Mereka sering terlihat di beberapa restoran paling eksklusif di London. -republika


Tiada ulasan: