27 Okt 2010

Galas: Sudah Gila, Bila Bertudung & Bergelek Di Khalayak Ramai

Akhirnya perbuatan mungkar terdedah jua di mana semasa penamaan calon Galas semalam, sekumpulan ahli Puteri UMNO, dengan bertudung tanpa segan silu menari di khalayak ramai.

Jika sebelum ini, digemparkan oleh blogger UMNO sendiri bahawa sewaktu persidangan Agong UMNO yang baru lalu, semua kelab dangdut di KL dipenuhi dengan orang-orang UMNO, kini Puteri UMNO "menunjukkan miangnya" bila mempamerkan aksi gelek di depan Tuhan, di depan semua orang....

Penulis blog lydiausm72 (seorang ahli puteri umno?) di dalam blognya menyatakan bahawa peserta-peserta perhimpunan UMNO macam dayak dapat senapang, apatah lagi bila berjauhan dengan anak bini, tambahnya. Peluang itu digunakan untuk pergi ke pusat dangdut di KL.

Petikan:






Wah! Macam dayak dapat senapang ker..? Maklumlah dah berjauhan dengan anak bini…, dah macam trend pulak kalau pegi outstation mesti nak enjoy!

Dengar cerita bila sesi pagi ramai yang datang lambat, sebab malam tadi perwakilan laki2 banyak pegi enjoy, tumpuan of course la ke Dangdut kat KL nie…

Ade member cerita pagi tadi, bila dia dengan geng dari Penang pegi dangdut nie terserempak dengan kawan2 UMNO, bila pegi dangdut yang lain pulak pun jugak ramai “kawan kawan” UMNO….

Hmmmmm enjoy la bang, sesekali…!


Dan seperti Puteri UMNO "membalas dendam" terhadap perbuatan ahli-ahli UMNO (yang mungkin terdiri suami@bapanya yang berdangdut itu), mereka kini berdangdut pula secara "terang-terangan" di Galas.

Mereka tidak menyedari bahawa Allah telah pun menurunkan "peringatan" di sekeliling kita dimana berlaku Tsunami Mentawai yang mengorbankan lebih 100 orang di Sumatera, meletusnya Gunung Merapi di Jawa, banjir besar di Thailand, kini puteri-puteri UMNO ini seolah-olah mengejek peringatan Tuhan itu.

GB telah berkali-kali menyatakan sebelum ini bahawa akibat kesalahan orang-prang yang berbuat salah (mungkar), maka seluruh umat Islam tak kira jahat atau baik, akan ditimpa musibah dan bencana dariNya. Ini adalah kerana gagalnya yang baik-baik mencegah kemungkaran yang dilakukan oleh yang jahat-jahat itu.

Sabda Nabi s.a.w.

"Apabila kemungkaran sudah merajalela di kalangan umatku, Allah akan menurunkan siksa dari sisi-Nya kepada mereka secara merata..." -HR. Ahmad

Kami hanya mampu berdoa:

"Ya Allah, kiranya Engkau hendak menurunkan bala dan musibahmMu lantaran kemungkaran yang dilakukan oleh bangsaku itu, siksakanlah si pembuat jahat itu tetapi Engkau lindungi dan selamatkanlah kami kerana kami telah memberitahu perlakuan mungkar mereka melalui pendedahan kami ini agar mereka kembali dan menyedari diri."




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amin.

Masukkan kami di dalam kumpulan yang diselamatkan, Ya Allah.

Tanpa Nama berkata...

jijik dan meloyakan.