4 Jul 2008

Berita Hari Ini - 4 Julai 2007

Seorang bekas penyiasat persendirian kepada Abdul Razak Baginda di dalam satu akuan bersumpahnya telah memberikan beberapa butiran yang menunjukan hubungan Timbalan Perdana Menteri, Najib Razak bersama dengan Altantuya.

Beliau turut mendedahkan Najib Razak telah memperkenalkan Altantuya kepada Penganalisa Politik, Razak Baginda di satu pameran berlian di Singapura.

Namun apa yang menggemparkan adalah: Najib pernah menyetubuhi mangsa. Menurut Balasubramaniam, siasatan beliau mengesahkan berlakunya hubungan seksual diantara Timbalan Perdana Menteri itu dan mangsa.

Tambah Balasubramaniam lagi, mangsa tiada masalah untuk diliwat oleh Timbalan Presiden Umno itu.

Kesemua dakwaan itu telah dinafikan oleh Datuk Seri Mohd Najib yang menganggap bahawa akuan bersumpah Balasubramaniam adalah satu fitnah yang jahat dan merupakan agenda Datuk Seri Anwar yang cuba mengalihkan perhatian dari isu liwat yang dihadapinya.

Isu lain : Polis London menutup lebhraya untuk memberi laluan kepada pemnadu-pemandu trak yang memprotes kenaikan harga minyak di Britain yang boleh menyebabkan mereka kehilangan pekerjaan.


1 ulasan:

Haffez berkata...

Berita Hari Ini - 4 Julai 2007
Tarikh salah, sepatutnya 2008