19 Nov 2014

[TELADAN] Kisah Suami Yang Mulia Dengan Isteri Tercinta


Satu kisah seorang suami yang sangat mulia melayan isteri nya seorang wanita yang kurang upaya yang cacat penglihatan di sebuah pusat membeli beli belah.

Gambar dan kisah ini telah menjadi viral di media sosial betapa mulia nya hati sang suami melayan isteri nya dengan apa jua yang di mahukan oleh isteri nya itu.

Kisah ini telah di muat naik oleh seorang sahabat yang bernama Zaed mahmood melalui laman sosial nya dan menjadi viral di kalangan para pelayar media sosial mengenai apa yang berlaku sepertimana di ceritakan sahabat kita Zaed.



Semoga kisah yang di paparkan ini dapat menjadi tauladan kepada pasangan suami isteri tak kira lah dalam apa situasi pun semoga pasangan terbabit diberi kebahagian sehingga akhir hayat hidup mereka. -newsredapple/aans









IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sorry lah GB

Saya paling tak suka ikut wife shopping Selain kena berbelanja dia akhirnya akan ambil atau pilih juga kasut yang dia berkenan selepas bertanya kita sebanyak 5 kasut yang kita berkenan (agak nya dia tahu kita bantai je Nak cepat) Kan lebih baik jangan tanya Sendiri cuba sendiri lah yang pilih

Saya beli kasut tak sampai 30 minit Dia beli kasut satu jam tu kira bagus lah 3 kali tawaf !

Tip : Nak jaga bajet kita pilih dulu tapi kita pilih harga So dia akan pilih kasut lain dalam harga yang lebih kurang yang kita pilih

Apa pun dia adil dan buat hati saya senang sebab time makan saya yang pilih



Tanpa Nama berkata...

Teladan yg GB maksudkan bukan soal memilih kasut utk isteri yg celik. Tetapi melayan dan menjaga seorg isteri yg kurang upaya spt kes di atas tidak dpt melihat.

Bagaimana perasaan anda menanggapi hal di atas apatahlagi jika anda berada di dalam keadaan sptnya?

Tanpa Nama berkata...

Ada kaitan dgn cara pemerintahan nampaknya kisah GB ini. Benar, kita rakyat cuma mahu keselesaan, aman serta cukup makan pakai tempat tinggal, keadilan, bukannya mahu kemegahan KLCC & Putra Jaya tu dijadikan keutamaan.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa cerita di atas tu juga patut jadi iktibar pada sang isteri... isteri yg buta ini sentiƤsa reda dgn suami...cantik pd suami cantik lah pada dirinya...moga isteri yg celik pun patut bersikap begitu..jgn kerana mata tu celik dgn luas asyik nak bangkang dan menyakitkan hati sang suami....

Tanpa Nama berkata...

rocky the great brown unused dick says: wa pon macam tu jugak.. tapi wa harap benda2 tu sue jadi akaun simpanan tetap padang mahsyar untuk makhluk banyak dosa macam wa nih

Tanpa Nama berkata...

Lain kali kan kalau pergi shopping tutup mata isteri dengan kain

Samada isteri buta atau tidak kita mesti lah layan dengan kasih sayang

Malang nya kalau saya buat macam tu jurujual kata saya mengada ngada macam saya sorang ada isteri manja dan cantik dan Isteri pulak cuak sebab ingat saya dah buang tabiat

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah... Baiknya suami tu.saya juga bersyukur PD Allah SBB suami saya melayan Dan menjaga saya yg cacat berkerusi roda dgn sabar sdgkn dia bekerja.