9 Okt 2014

[KISAH MASYARAKAT] Gadis 16 Tahun Ditangkap Khalwat Dengan Kekasih Negro


Subang Jaya: Seorang remaja perempuan sanggup datang sejauh lebih 300 kilometer (km) dari selatan tanah air bertemu dengan kekasihnya warga Nigeria yang tinggal di Puchong, di sini, untuk bermadu asmara dan bersekedudukan.

Bagaimanapun, perbuatan terkutuk remaja berusia 16 tahun itu bersama kekasihnya terbongkar selepas ahli kariah masjid kawasan terbabit yang menyedari perbuatan mereka melakukan pemeriksaan sebelum menemui gadis terbabit bersama lelaki warga Nigeria itu.

Dalam kejadian jam 12 tengah malam Khamis lalu, ahli kariah masjid kawasan terbabit menerima aduan penduduk taman itu memberitahu terdapat seorang remaja perempuan tinggal bersama lelaki terbabit dalam keadaan mencurigakan.

Menurut sumber, mereka kemudian ke rumah lelaki terbabit dan menerangkan tujuan kedatangan mereka dan meminta keizinan membuat pemeriksaan.

Sebaik masuk ke dalam kediaman lelaki terbabit, mereka menemui remaja itu bersembunyi dalam bilik utama bersama barangannya disimpan di dalam almari. -HM

ULASAN GB

Semakin menjadi-jadi nampaknya remaja belasan tahun terlibat di dalam bersekedudukan dan yang di atas, lebih berani lagi, dengan warga negro pula.

Tak payah tunggu Oktoberfest, tak payah arak, gejala maksiat berlaku di sebalik hiruk pikuk itu semua.

Kemajuan teknologi dengan segala gadgetnya yang melimpah ruah telah mengundang kemungkaran yang sama hebat dan sama banyak dengan perkembangan teknologi itu sendiri.









IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





Dapatkan produk kesihatan untuk menambahkan kekuatan lelaki
dengan produk kami. Sila klik SINI



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak Melayu lagi...

kalau tak rempit , mesti busy buat projek !

projek dengan negro afrika , pasti Melayu tidak hilang di dunia.

Melayu memang terror !!!

Tanpa Nama berkata...

Melayu lagi.... Islam pulak tu.....

Unknown berkata...

Apa hukuman dikenakan atas mereka..??? ...tepuk-tepuk bahu je ... "...lain kali jangan buat eehhh? kalau buat juga lagi pandai-pandai le jangan kena tangkap ... letih le kita orang pejabat agama kerja macam ni..." ... kah..kah..kah...!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

16THN ...BAWAH UMUR..BOLE CHARGE ROGOLKAN?..ADAKAH NEGRO TU KAPIR MAKA DAKWAAN BERSEKEDUDUKAN JE? BAGAIMANA KALO LELAKI MELAYU DGN GADIS BWH UMUR YG BUKAN ISLAM?

Tanpa Nama berkata...

kalau lah minah ni dr area khalid samad teruk lah khalid samad kena kaw kaw


kira masih ok lah kalau lewat bertindak jd keldai dadah lah

Tanpa Nama berkata...

3.43 ni mesti sepisis unooooo.

Tanpa Nama berkata...

Boleh cas kes rogol jika remaja itu bawah 16 tahun. Cuma perlu buat repot kepada polis.