9 Ogo 2014

[VIDEO] Wajah Peserta Pesta Bogel Dikenalpasti


Pesta bogel: Guru muzik ditahan untuk siasatan

BALIK PULAU - Polis menahan seorang guru muzik bernama Ellen bagi membantu siasatan berhubung penganjuran pesta bogel di Teluk Kampi, Teluk Bahang, Mei lalu.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Lai Fah Hin berkata, warganegara Malaysia berusia 34 tahun itu ditahan di daerah Barat Daya untuk diambil keterangan berhubung pesta berkenaan.

"Polis turut mengenalpasti 15 individu yang terlibat yang terdiri daripada tujuh warga Malaysia, empat dari Singapura, dua warga Burma serta Filipina dan India masing-masing seorang.

"Sementara itu, dua lagi dikenalpasti sebagai penganjur iaitu Chew Tok Hwa, 57 dari Malaysia dan warga Singapura, Albert Yam, 40 an. Polis minta kepada semua individu ini supaya tampil untuk membantu siasatan," katanya kepada media.

Fah Hin berkata, seramai 16 orang saksi telah direkodkan keterangan berhubung penganjuran pesta berkenaan.

Dalam video berdurasi 1 minit 56 minit saat itu, sekumpulan 18 individu yang terdiri daripada lelaki dan wanita berbogel sambil menjalankan aktiviti di Teluk Kampi, Teluk Bahang, Mei lalu.

Selain video itu, ada juga video penuh dengan durasi 5 minit 25 saat yang tersebar secara meluas di laman sosial dengan tajuk ‘Malaysia Nude Sports Games 2014’.

Difahamkan, kesemua individu itu terdiri daripada warga asing serta tempatan yang datang ke negeri ini untuk menyertai pesta bogel berkenaan.












IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





Dapatkan produk kesihatan untuk menambahkan kekuatan lelaki
dengan produk kami. Sila klik SINI



2 ulasan:

Amuraria berkata...

sib bek hero porno soy lek tarak ! kalu ada kan brutal sakan depa :) ABU !

Tanpa Nama berkata...

Tak lama lagi malaysia akan bandar pompeii di Italy yang sebelum ini pernah dimusnahkan oleh Allah SWT kerana amalan berbogel.