3 Ogo 2014

[BERGAMBAR] Orang Minyak Kaki Intai Ditangkap Di Dataran Pahlawan

Mengikut laporan akhbar China Press orang ramai di sekitar Dataran Pahlawan Melaka di gempar kan dengan " Orang Minyak " yang berjaya di tangkap oleh orang ramai.

Seorang lelaki yang tidak dikenali identitinya berjaya di tangkap, lelaki tersebut yang badannya berlumuran minyak hitam mengemparkan orang ramai.

Orang minyak ini cuba untuk mengusik orang ramai, khasnya perempuan di sekitar tempat kejadian tetapi berjaya ditangkap oleh beberapa pengawal keselamatan.

Orang minyak tersebut dikatakan agak kuat dan cuba melarikan diri, Pengawal Keselamatan turut mendapati satu botol yang berwarna hitam dengan lelaki terbabit.

Lelaki terbabit di tangkap dan diserahkan kepada pihak berkuasa untuk tindakan lanjut, sememangnya kejadian ini mengejutkan orang ramai pada pagi hari raya. ~China Press.









IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





Dapatkan produk kesihatan untuk menambahkan kekuatan lelaki
dengan produk kami. Sila klik SINI



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hehehe

Tanpa Nama berkata...

Ini mesti kerja orang minyak yang bodoh. Melumurkan badan dengan minyak enjin terpakai boleh mendedahkan diri kepada kanser kerana minyak enjin terpakai sudah disahkan sebagai bahan karsinogen kepada manusia

batalont berkata...

beri dia API sikit... hehe

Tanpa Nama berkata...

anak Melayu lah nih...

sedih kan....?

Tanpa Nama berkata...

Apa yang nak ditakutkan dengan orang minyak. Sepatutnya harga minyak di turunkan dan harga getah dan kelapa sawit dinaikan.

JAKA berkata...

org minyak kesiangan. mlm byk main mercun terpaksa keje siang.

cara nk tangkap org minyak senang je. guna pengaut cangkuk mata 3. sebb badan licin.

jgn guna api... kejam pulak