19 Mei 2014

[VIDEO & BERGAMBAR] Penyokong BN Serang Polis Di Penamaan Calon Teluk Intan


Teluk Intan - Satu kekecohan telah berlaku di antara penyokong Barisan Nasional (BN) dengan Pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) setelah diarahkan tidak keluar dari kawasan yang telah ditetapkan pada hari penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan.

Kejadian berlaku apabila berlaku sedikit perselisihan faham selepas selesai perarakan bersama calon BN Parlimen Teluk Intan menyebabkan berlakunya pertelingkahan sehingga tidak terkawal.

Pihak polis dikatakan cuba bertindak menolak lantas mengasari Ahli Parlimen Pasir Salak, Datuk Tajudin Abdul Rahman sehingga menyebabkan para penyokong BN memarahi para petugas polis berkenaan.

Insiden dilihat semakin di luar kawalan apabila penyokong BN menyerang pihak polis sehingga berlaku pergaduhan di antara kedua-dua pihak.

Bagaimanapun, pergaduhan berjaya dileraikan sejurus pihak polis menerangkan situasi sebenar yang berlaku. -rakyatnews

ULASAN GB

Jikalah yang menyerang pihak plis itu terdiri dari kalangan anggota Pakatan Rakyat sudah pasti ianya menjadi bahan berita panas 7 hari 7 malam oleh media massa perdana di negara ini.

Insiden di atas bukankah membuktikan UMNO itu samseng? Demikianlah hukum kebenaran dan keadilan berjalan sekalipun pihak polis kerap kali tidak mengambil tindakan ke atas mereka, sebaliknya menekan dan mencaeri kesalahan pihak PR.








IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI


15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesiaann kucing kurap BN/UMNO..

Pakage Dapat:

1) Baju T
2) Topi
3) Makan
4) Minum
5) Minyak Motor Full Tank (Lebih kurang RM7 la kot)
6) Rokok DUNHILL Sekotak (Biasa Standard ni la..)
7) Duit Poket RM30-RM50

Itulah Malaysia ku.. mmmm

Tanpa Nama berkata...

Para anakanda mengamuk membela ayahanda paduka pukida pasir salak

Tanpa Nama berkata...

KALI NI....YANG JADI MANGSA....POLIS....UMNO MEMANG HAPRAK.....

Tanpa Nama berkata...

Habislah polis yang buat hal hilang kerja

bnbiul berkata...

samseng melayu umno bn taik kucing pukida perkasam adinda ayahanda yg derhaka kpd orang melayu.bahalol tolol bacul

Haji Jamaludin Haji Ariffin berkata...

Dengan Nama Allah SWT
Astaqfirullah , siap nyanyi " Andai kata kami gugur semua " . Kalau benar gugur atau mati pasti masuk neraka jahanam . Kerana mereka berjuang untuk orang kafir berbanding orang Islam . Nauzubillah min dzalik

Ebra Heim berkata...

Aku nak nasihat abg2 polis tak de guna awak membela samseng berkuasa kelak awak akan menjilat najisnya silap2 esok lusa kena c4...fikirkanlah.

BaDiN berkata...

Padan muka PDRM seba selama ini hanya berpihak kpd Umno je DAN sekarang terimalah padahnya apabila BN yg kamu payungi memakan diri sendiri,Ketegasan kamu tidak bertempat,Kalau ahli PAS,PKR,DAP yg lakukan nescaya adalah yg tertangkap oleh mu!!TAPi kenapa tidak kpd mereka2 yg melawanmu hari ini.

Tanpa Nama berkata...

Mengamok sebab upah tak cukup. Lain kali kalau nk upah budak budak ni iring calon kena kasi $800.00 seorang.

Tanpa Nama berkata...

Laporan yg mungkin disiarkan oleh Utusan esok sepertimana mereka menafikan kerja-kerja macai umno terhadap gambar Dyana:

Setelah disiasat yang buat provokasi adalah penyokong pr yang menyamar orang bn atas arahan Pemimpin tertentu pr untuk memberi gambaran buruk terhadap bn. Bellum pernah terjadi orang bn buat onar masa penamaan calon.

Tanpa Nama berkata...

Besok pakat2 beli utusan ramai2 kita gunting berita tu buat koleksi...kah..kah..kah...pecah rekod jualan utusan esok sbb macai berebut2 nak dapatkannya.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha....ayahanda ayahanda pekida yg pau org melayu juga...kelakar, bila mu sebut ayahanda. Perkataan yg menggelikan hati

Tanpa Nama berkata...

Dah ketua dia pun, mr. KJ macam gang mafia terbesar di Malaysia. Umat Melayu mr. Bean lagilah.

Tanpa Nama berkata...

Amacam polis??? Sekarang lu orang baru tau sapa samseng sejati. Apasal lu orang tadak tngkap n gari itu samseng2 UmnoBN bawa balai n dakwa. Patut lu orang kasi sama topi merah hantam itu samseng. Lu punya bos atas itu dia punya telok sudah kena bungkus sama umnobn. Jangan mara ha polis. Wa cakap bitoi punya.

gel pelangsing perut berkata...

tak di indon,di malaysia juga sama