5 Mac 2014

[VIDEO] "Ustaz" UMNO Fitnah Mat Sabu Bekal Pemuas Nafsu Semasa Muktamar

Biarpun Pilihanraya di Kajang hanyalah satu pilihanraya kecil bukannya satu Pilihanraya Umum dan yang bertanding di situ adalah calon dari PKR, DS Anwar Ibrahim namun serangan dari pihak Barisan Nasional tidak mengenal batas..

Mereka menyerang seolah-olah Anwar Ibrahim sedang bertanding untuk merampas kerusi Perdana Menteri..

Apa atau siapa sahaja yang difikirkan oleh mereka punya pertalian persahabatan dengan DS Anwar Ibrahim habis dihentam mereka..

Tak kiralah samada mereka itu dari PKR sendiri mahupun mana-mana parti yang berada dalam Pakatan Rakyat baik PAS mahupun DAP.

Dalam satu ceramah yang telah diadakan pada 2 Mac 2014 lalu di Taman Melati, Kajang seorang penceramah dari BN, Ustaz Datuk Shamsul Najmi Shamsuddin telah mendakwa Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu adalah pembekal pemuas nafsu dalam muktamar PAS..

Berikut adalah catatan dari sebuah Blog otai yang membekalkan info dari Barisan Nasional dan juga Pakatan Rakyat yang dikenali dengan nama Minaq Jinggo ..

Nota ringkas :

1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di Hotel Perdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.

Dan ini adalah video ucapan penceramah itu...
-ASD




ULASAN GB

Firmanullah s.w.t: FITNAH seakan sudah menjadi budaya dan darah daging UMNO, daripada presidennya, para menterinya, akhbarnya, bloggernya, para ulamak tua dan mudanya.

Tak serik-serik lagi dengan apa yang telah nditimpakan ke atas para peemfitnah seperti papagomo.

Janji Allah swt itu tetap benar.

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamat tonggek tu dah kebal kut dari bakaran api neraka..sebab tu berani fitnah...kalau ada bukti sila bawa dan dakwa..jangan main cakap saja..

Tanpa Nama berkata...

Mcm biasa,waktu ni dia org fitnah apa shj utk keperluan semasa.Saman pun akn dibicara selps pilihan raya.dia org minta maaf.habis cerita.ini keperluan semasa bg mereka dan yakin mereka masih hidup selps pilihan raya.mereka tak fikir yg Allah bila2 masa shj boleh menjemput mereka pulang.

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah Engkau timpakanlah musibah dengan serta merta kepada para pemfitnah ini sebelum mereka menghancurkn Islam di Malaysia. AAMIIN

Tanpa Nama berkata...

Ini lah dia salah satu bangkai2 Umno

Tinta.Muallimah berkata...

mamat boroi tu...duit masyuk kot...

Tanpa Nama berkata...

Semoga allah tunjuk kebenaran dan kekuasaannya supaya pemfitnah insaf

Tanpa Nama berkata...

Tengok ustaz ni pun meluat, rasa nak muntah

abuamir berkata...

Salah satu bala yg Allah SWT turunkan sekarang kemarau akibat perbuatan manusia yg jahil & munafik. Akibatnya semua org tanggung, bilalah golongan ini nak taubat bukannya tahu buat aje.

Ya, Allah Engkau balaslah mereka yg membuat fitnah ini dgn sewajarnya.

Tanpa Nama berkata...

Semua pemimpin dan perwakilan Pas dapat ayam!!!!!!.......Kih Kih Kih.....Bukan Ayam yg disupply oleh Din Ayam ?????? Din Ayam dan nasrudin tantawa tunggu apa lagi tambah la noh udang sikit dalam mee.......umno dah feed bola tanggung tu!

Tanpa Nama berkata...

delegasi pemfitnah dan pengadu domba sedang berkumpul di kajang, Bersama kita berdoa ke hadrat Allah agar puak puak yang tidak takut dengan hukum Allah ini sedang gembira memfitnah dan merosakkan akidah orang lain agar di balas secara cash olih Allah. Kerana sedikit habuan dan imbuhan sudah tidak kenal dosa dan pahala.Hidup PAKATAN RAKYAT DAN SELAMATKAN ANWAR DAN RAKAN2 PR.

Tanpa Nama berkata...

Berhati hati wahai pembaca, manusia ini munkin pengikut Dajjal diakhir zaman. Fitnah dan memfitnah menjadi permainan hariannya.

Maka jauhilah manusia ini untuk mengilakan musibah menimpa keatas kita nanti.

Tanpa Nama berkata...

Dah tua-tua sepatut buat persiapan diri untuk meneumi Allah,bekalan kita dialam bazarah.Bukan setakat pakai kopiah dengan perut boroi menghina dan menfitnah sesama umat Islam,ni lah manusia yang tak sedar diri.Wasalam

Tanpa Nama berkata...

Besar bontotnya tu kalau kentut dal capati jdi pesembur bau kuat beb

Tanpa Nama berkata...

Cukup-cukup lah dengan fitnah yang dilontarkan kepada alim ulama...Malaysia sekarang ini pun sedang dilanda bala dari Allah SWT...dengan cuaca dan penyakit. Masih tak sedar dan insaf lagi ke. Kalau pun nak berlawan politik, gunalah cara yang bijaksana iaitu fakta yang benar. Barulah nampak kepimpinan yang bijaksana.