4 Okt 2012

[PANAS] Najib Malu, Video Hangout Terpaksa Di"private"kan



Tak sampai sejam sesi hangout Najib Razak tamat, video tersebut yang sepatutnya masih boleh ditonton telah diprivatekan.

Video sesi hangout Anwar Ibrahim yang dirakamkan pada 17 ogos lepas peliknya masih boleh ditonton hingga tengah malam tadi.

Mungkinkah faktor terlalu banyak yang dislike dan komen-komen yang agak pedas telah membuatkan najib razak bersetuju untuk memprivatekan video tersebut?.

Baiklah, kita bezakan siapa lebih telus?, besar kemungkinan video najib akan diedit (dipotong-potong) dan dimuat semula bagi menutup peristiwa memalukan yang telah "tukanglawan" siarkan sebelum ini.

Ini bermakna, najib tidak dapat terima riaksi ramai yang jelas tidak memihak pada najib pada sesi selama 1 jam itu.

Untuk mengatakan memang siaran itu tidak dapat ditonton selepas sesi tamat itu mustahil kerana video Google hangout Anwar Ibrahim terus boleh ditonton sehingga kini tanpa perlu ada suntingan atau pengubahsuaian sebelum dinaik semula.

, semua yang disiarkan adalah rakaman semasa sesi itu berlangsung seharusnya boleh terus ditonton tanpa masalah..

Disini ketelusan 2 orang pemimpin dapat kita bezakan... najib cepatx2 padam video kerana terlalu ramai yang dislike, manakala Anwar tiada apa mahu disembunyikan kerana itu hangout Anwar masih boleh ditonton hingga sekarang. -tukanglawan



Link untuk video tersebut : http://www.youtube.com/watch?v=c5VGha5iuzo

6 ulasan:

Awanama berkata...

Terserlah lagi sikap penakut Najib. Kalau sudah ramai orang dislike, buatlah muhasabah diri bukan dengan mendelete @ sekat access video tersebut di Youtube. Takkan benda ini mahu rakyat ajar oii PM. Umur bukan budak lagi patutnya tahu apa patut dibuat.

voltrex berkata...

come on najib... dah la debat pun takut.. video pun nak private... malunya aku dapat PM camni... naik pun atas mandat kepunyaan Pak Lah... bukan dia sendiri yang punya... hadoi...

taufik berkata...

LOL

ada link lain, hehe

http://www.youtube.com/watch?v=H25VdjfAWaM

Awanama berkata...

Dh mcm2nmpk dh pm mlysia penakut...bla la lu xde telor pnya org..xsempt nk tgk video tu ko dh private..ape punya turrrr

Awanama berkata...

kita tengok kat akhirat nanti...org pilih awk (bijan) untuk kesejahteraan rakyat. ini tak, pentingkan diri sendiri & kroni2. malu aku ade pm mcm ni.

Awanama berkata...

xde sape2 yg sempat 'copy' ke? ish...rugi2!