27 Okt 2012

Kamera AES Tumbang Lagi!


Kalau dua atau tiga hari lepas Sebuah kamera AES (Automated Enforcement System) dilaporkan tumbang setelah dilanggar seorang pemandu yang terkejut akan silauan flash kamera tersebut, ini pula mengenai sebuah lagi AES.

Menariknya hujan tidak, ribut pun tidak tiba-tiba saja kamera yang ditempatkan di salah satu lokasi di sepanjang lebuhraya menghala ke Utara Semenanjung dirakamkan dalam keadaan hampir rebah.

Gambar di atas berjaya dirakamkan oleh salah seorang rakan Pulakdah yang sedang dalam perjalanan pulang ke kampung bagi meraikan Hari Raya Aidiladha.

Menurut Pulakdah, ada kemungkinan ia dilanggar ataupun dijatuhkan.

11 ulasan:

Awanama berkata...

Apalagi, pembekal buat duitlah.

Awanama berkata...

Stupid comment from anon 8:25am. A typical and cynical comment from PAS supporter. This is a PFI project.

Ngah Phg asal Melaka berkata...

anon 11.51..memang betul pembekal dah dpt duit bnyk..sy bukannya org PAS..org rakyat nuteral pun tahu teruknya KERAjaan skrg menderakan org ramai..ramainya org nak tumbangkan umno busuk sampai usus tu..madey berikan nama umno tu setannnn..

Awanama berkata...

Nampaknya AES. akan bantu menumbangkan BN Insyaallah

Awanama berkata...

Rakyat tak suka tapi UMNO suka sebab masuk wang dengan cara mudah

Awanama berkata...

Pembekal dapat wang, Pemerintah BN cari wang dari rakyat.....

Awanama berkata...

Petanda Allah tak reda dengan sikap UMNO yang sudah keterlaluan menindas rakyat. Juga petanda dari Allah bahawa UMNO dengan kroninya bakal tumbang seperti mana tumbangnya tiang AES bahkan lagi dahsyat lagi.

Osama berkata...

AES tu Ape Engkorng Susah.....
Dah kena saman bayo je lah... dok protes2 pun tkde fekdahnya! Kamera tu dh pasang pun! Parlimen yg d kuasai puak Umat Melayu Naif Otak nya kroni Be End tlah luluskn utk penguatkuasaanya!
Rakyat sbgai pmbyar cukai tngokn je la apa yg pmimpin2 buat! org kata bodoh ke dayus ke tk pe asal ngra kia aman...
Projek nak roboh le, senget ke, retak ke, jahnam ke jgn amik pduli laa..takyah ausah2.
Kamera yg terdomgak ke langit tu nk amik gambo jet anwar ibrahim sbenarnya! Jdi kita kena iyakan lje a! Usah salahkn kontraktor. Dia nk buat apa ke, nk buat cmne ke tu urusan gomen! kubor pun sendri2 punya!
Ni la fkiran yg telah di kembiri & di mandulkan oleh UMNO yg jdikn Umat Melayu Naif Otak nya! Pemimpin semakin korap smakin dipuja! Semakin mnghina agama islam smakin dimuliakan! Smakin bnyk mlakukan kerosakn bngsa sndiri smakin dihargai tu kroni Be End

Awanama berkata...

takkan lah langgar.
divider jalan tuh oke je .
tak logik =.="

ah wan berkata...

tak pa la tahun depan puak mic pulak yang bantah AES ni

Unknown berkata...

Alamak, cam ner nih. KAMERA AES masih lagi tegap, orang salah target laaa ...baca berita kat bawah nih

http://www.cbt.com.my/2012/10/26/no-damage-to-aes-cameras/