26 Jul 2012

Polis Sahkan KGT Tiada Penyelewengan - Muka Para Blogger Pencacai Sudah Labuh


Ketua Polis Negeri, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, pihaknya telah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang mendakwa KGT terlibat dengan penyelewengan.

“Kita sudah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang dibuat berhubung skandal KGT ini dan hasil siasatan mendapati tiada unsur penyelewengan dan tiada unsur jenayah komersial. Sehubungan itu, polis menutup kes ini,”

Ulang lagi sekali.

Ketua Polis Negeri, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, pihaknya telah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang mendakwa KGT terlibat dengan penyelewengan.

“Kita sudah menjalankan siasatan terhadap empat laporan polis yang dibuat berhubung skandal KGT ini dan hasil siasatan mendapati tiada unsur penyelewengan dan tiada unsur jenayah komersial. Sehubungan itu, polis menutup kes ini,”

Mana Kickdefella, Jogho Kelate dan Wan Ikhsan mau letak muka?

Maka aku hendak bertanya. Dimana pendekar-pendekar yang istihar perang itu? Dimana si Kickdefella yang hebat mengecam KGT. Mana Jogho yang begitu "besungguh" berhujah sebelum ini. Dimana bekas Amk Kelantan yang bersemangat melancarkan perang. Mana dan mana jejaka hebat ini.

Dimana sinis Kickdefella yang kononnya meminta Husam Musa menyertai rancangan TV Karoot Komedia X? Sekrang siapa yang patut menyertai lawak rancangan TV Karoot Komedia X? Tapi aku berpendapat, si Kickdefella ni, untuk menyertai rancangan TV Karoot Komedia X pun tak layak. Kickdefella hanya layak bersama UMNO. Hanya UMNO yang padai buat jenaka tidak ada unsur humor ini.

Aku cabar keluar dan buat lagi kenyataan tidak kelakar di TV3.

Kepada tiga sahabat ini, aku cabar supaya buat lagi kenyataan kelakar tiada unsur humor ditv3. Aku tahu dan yakin, tv3 dan RTM tentu tidak keberatan untuk mewawancara kamu. Aku berharap TV3 atau RTM memberi rancangan khas untuk anda sekalian untuk membuat lawak.

Harap Husam saman pelawak tidak lawak ini.

Meraka sebelum begitu hebat menyerang dan hebat mendapat liputan tv dan akhbar. Siapa yang taja mereka? Aku berharap Husam dapat menyaman mereka dengan nilai emas atau dirham supaya dapat memberi pengajaran kepada mereka-mereka yang lain supya jangan lagi buat kelakar bodoh macam ini. Mereka ini bukan sahaja menyerang KGT, bahkan dengan jelas menyerang Husam dari setiap masa dan penjuru. Maka aku berharap, mereka ini dihadap ke mahkamah.

Dan kepada mereka yang terlibat dalam kegiatan yang tidak beretika ini. Nasihat aku, jadi pandailah terlebih dahulu sebelum menyerang orang bijak pandai. Dan berharap mereka bertaubat di bulan mulia ini dan aku menunggu mereka memohon maaf secara terbuka kerana mereka juga menyerang secara terbuka. Pun begitu andai permohonan maaf dibuat secara terbuka, saman tetap juga diteruskan demi pendidikan ummah.-jeminghassan

11 ulasan:

Amuraria berkata...

sudah jadi kebiasaan anjing kena patuh & anGguk apasaja tuan nya suruH dan perintah ,termasuk menipu,memfitnah,seleweng fakta jadi fitnah ,fitnah jadi fakta,ampu yang terlampau demi mahu bermuka-muka pada sang tuan nya ! ini menunjukkan taraf spesis-spesis yang konon jaguh tapi jaguh penipu sebenarnya :)cari maan daa, ABU JANGAN LUPA!

Tajul Muluk berkata...

Kepada semua rakyat Kelantan yang taat dan setia kepada Pemerintahan Islam Kelantan marilah it semua
SOLAT HAJAT supaya pemfitnah ini menerima hidayah Allah dan semoga Allah memberikan balasan setimpal kepada mereka.
Begitu juga kepada rakyat Selangor
sama2lah solat hajat supaya Allah
menggaggalkan penipuan.
Kepada Allah kita mohon pertolongan
dan kepada Allah kita berserah diri.

petaijerok berkata...

maaf cai....benci aku kat sikap pendokong parti kamu semakin memuncak.........aku semakin sayang kat pr dek gara2 perangai hodoh yg set2 kamu buat!

ahmadyani berkata...

Mereka sedang menyorok bawah ketiak mak. Yang tiada mak, menyorok bawah ketiak bini.Maluuuuuu. Tapi orang yang tiada maruah sudah hilang rasa malunya.

Tanpa Nama berkata...

UMNGOK, dulu, kini, selamanya.. TOLOL!

Tanpa Nama berkata...

:


.
..


Mat Kick dan kawannya -kedua dua penulis

pelacor tegar patut diterajang dibuntut dan di halau dari

KB.


Dengan penulisan hapraknya mat kick-di-buntut

jangan merapu lagilah . Pada bulan baik pi lah

mintak maaf pada semua yang kamu fitnahkan.




kkk


.
..

Tanpa Nama berkata...

Oleh kerana repot polis yang diberi bohong, dakwa mereka pula kerana bebohong sebabnya mereka tidak ikhlas dan tidak suci suci hati ketika buat repot. Menhabiskan masa polis membuat kerja yang sia-sia.

Oleh itu berdasarkan kepada pengesahan Ketua Pols Kelantan, saman sahaja mereka tuntut ganti rugi kerana difitnah.

Tanpa Nama berkata...

ahmadyani

mereka tgh menyorok bawah ketiak rosmahhhh

hahahahaha

dasar umno mmg KUAT MENIPU DULU, KINI DAN SELAMANYA

Tanpa Nama berkata...

brp kali ambo nak pesan ko umno kelate.nak bakar gapo2 guna minyak baru la nyala.ni dok simbah air pahtu puah keceh la demo..sampai kiamat pun tak nyala.

lagi satu guna kepala hotak bukan kepala lutut buat fikir.maksud ambo rancang betul2 gapo2 pahtu buat.ni demo buat dulu baru rancang..tu jadi kucar kacir rancangan demo tu..hahah.nak buat guano doh bodo sejok kecik lagih.

Tanpa Nama berkata...

Inilah perbezaan yang ketara di antara PR dan BN.PR hidup atas dasar fakta sementara BN hidup atas dasar fitnah.Penyokong-penyokong BN yang masih lagi menyokong BN menunjukkan bahawa mereka merelakan fitnah menjadi sebahagian daripada cara hidup mereka.

Tanpa Nama berkata...

kami kelantan, rakyat dan negeri bermaruah, kami x tunduk pd org zalim