15 Nov 2010

Suami Mati Ditikam 6 Lelaki, Isteri Ditahan Bantu Siasatan

Suami mati ditikam enam lelaki, polis tahan isteri untuk bantu siasatan

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki warga Indonesia mati ditikam enam lelaki dalam satu pergaduhan di rumahnya di Taman Medan, Petaling Jaya dekat sini kira-kira jam 11 malam tadi.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, polis menahan isteri lelaki yang berumur 24 tahun itu yang dipercayai turut terbabit dengan kejadian bagi membantu siasatan, manakala enam lagi suspek melarikan diri.

Beliau berkata, lelaki yang belum dikenal pasti identitinya itu maut selepas ditikam oleh enam suspek yang juga rakannya, warga Indonesia.

Katanya, polis percaya kejadian berpunca daripada pertengkaran apabila lelaki itu dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan isteri kepada salah seorang daripada enam lelaki berkenaan.

"Dia ditikam di rumahnya di tingkat lima, kemudian dia melarikan diri ke tingkat dua dan mati di situ," katanya di sini hari ini.

Menurutnya, lelaki itu mati akibat ditikam berkali-kali dengan senjata tajam seperti pisau dan parang, dan mayatnya dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk dibedah siasat.

Arjunaidi berkata, polis sedang berusaha memburu enam suspek yang dipercayai masih berada di sekitar Lembah Klang.-Bernama

3 ulasan:

Pak Oncu berkata...

elokk bela lagi pendatang !!!!!!!!

kembara hitam berkata...

Komen pak BENDERA, sila komen !

Tanpa Nama berkata...

Sudah jelas pendatang asing menyumbang kpd peningkatan kadar jenayah dan penyakit berjangkit.