7 Feb 2011

Pembantu Am Rendah Berlagak Pensyarah Bedal Isteri Orang

Rupa-rupanya berita yang tersiar di Harian metro yang GB siarkan di blog ini pagi ini ada kaitannya dengan laporan blog-blog yang tersiar satu-hari lalu.

Seorang lelaki yang bekerja sebagai pembantu am rendah di sebuah Universiti Malaya mengaku dirinya pensyarah adalah seorang Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana ditangkap ketika sedang melakukan adegan seks gila bersama isteri orang. Lebih mengejutkan beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru lebih awal pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Menurut berita yang tersiar di sebuah blog (rubbertapperz), lelaki itu bernama Rosli Bin Alias, berumur 49 tahun, mempunyai 2 orang anak.

Menjelekkan lagi, beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa" di hadapan suami wanita berkenaan.

Sementara pasangan yang ditangkap ialah Salina Bt Abd Malik berumur 39 tahun, mempunyai 5 orang anak, berumur dari 19 tahun hingga 9 tahun adalah setiausaha Rukun Tetangga yang Rosli adalah ketuanya.

Salina bekerja sebagai pembantu Hotel Habiscus Bunga Raya, Jalan Pudu.

Suami Salina membuat laporan kepada pihak berkenaan di universiti di mana Rosli bekerja agar pihak tersebut mengambil tindakan terhadap Rosli kerana tindakannya yang memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.


Berikut ialah surat suami Salina kepada pihak berkenaan di universiti

Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham
- alangazizsham@yahoo.com

Ulasan GB

Perangai orang UMNO ni suka letak pangkat tinggi-tinggi. Pembantu Am Rendah berlagak pensyarah. Mentaliti zero pulak tu.

Semalam GB tertanya-tanya Mohd Nor Deris tu Professorkah? Sebab GB pertikaikan ialah perwatakannya tidak melambangkan status seorang professor.

Di dalam ulasan itu GB katakan juga:

Serupalah Ketua Pembangkang kat Selangor, Wak Satim Diman, tiba-tiba ada PhD. jadi Dr. Satim.

Kes menantu Rosmah yang bernama Fazley pun pakai PhD. Kantoi juga.




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak tahu Sobri Sudin seorang warga UMNO Pokok Sena Kedah (kalau tak silap AJK Pemuda)juga mengaku dia berstatus Doktor!! Pernah dia uar-uarkan di kalangan ahli UMNO Pokok Sena hal ini. Seorang warga UMNO Pokok Sena ada menyatakan rasa menyampah terhadap Mamat ni. Khabar yang barangkali benar mengatakan dia pernah bertugas di Universi Utara Malaysi (UUM= Universiti Untuk Mahathir)dan sudah dipecat. Mamat ni dulu pernah jadi SU akhbar kepada Dato' Seri Syed Razak masa beliau jadi Menteri Besar Kedah sebelum diserang strok.

Tanpa Nama berkata...

Drama macam ni hanya boleh dilakunkan oleh orang UMNO.Depa ingat "Dunia ini ana yang punya".

kembara putih berkata...

Nasib baik ada JAIS, kalau ikutkan polis nak tutup kes je

Tanpa Nama berkata...

salam kepada semua pembaca serta tuanpunya blooger ini...disini saya memaklumkan kenyataan yg dikeluarkan dalam ruangan ni kebanyakkan menghentam pihak yg bekenaan sedangkan pihak berkenaan tidak pernah sama sekali mengeluarkan kenyataan yg dikeluarkan dlm blogger ni..kenap pelu mereka2 cerita sedangkan kebanyakkan penyampaian dari mulut kemulut..adakah pasti kenyataan yg dibuat oleh individu yg bernama alang azisaham serta kroni beliau adalah benar2 belaka...kalo adapun yg benar hanyalah 20 peratus yang lain ditokoh tambah bg merai simpati dari org ramai...

Tanpa Nama berkata...

ni adalah pengakuan saya...saya tealah berkahwin dgn alang azisham selama 20 tahun..kami berkahwin bkn ats dasar cinta..tapi kerana dia mencabul saya dan dan telah...bg menutuup malu dan kami terpaksa kahwin...waktu dia bekerja sebagai mekanik disebuah petrol pum je..setalh diberhentikan kerja menganggur tiada pekerjaaan..bapa saya telah memeblikan dia sebuah teksi agar ble mencari rezeki utk anak2...namun setelah setahun bwa teksi dia mula berubah...menghasut saya gar membenci keluarga saya...susah senang kelurga sayalah yg banyak membantu...sejak kerja sebagai pemandu teksi alang sering tidak pulang kerumah...alasan yidka pulang anar pelanggan atau tidur dlm teksi...anda bayangkan selam 20tahun dia tipu saya hidup dgn alasan seprti tadi...

Tanpa Nama berkata...

Bullshit! Mmg dasar org UMNO bini org pn nk sapu!