13 Jun 2009

Gambar Kediaman Seorang Timbalan Menteri UMNO

Sebagai perbandingan kehidupan seorang Presiden Iran dengan sorang yang baru sahaja menjadi seorang Timbalan Menteri di dalam kabinet Najib di Malaysia ini, yng dipaparkan ini adalah rumah Mukhriz Mahathir dipetik dari web ohartis.

Kata terataionline, gambar ini telah di ambil pada hari “House Warming Party Datuk Mukhriz Mahathir”, emmm, beginikah rumah pemimpin yang di impikan oleh rakyat semua?? emmm tepuk dada tanya garpu hati, rakyat makan kais pagi makan petang, kais petang makan pagi esok, emm.
















7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hidup mewah rasanya takda masalah!
Jangan kebas duit rakyat dah le...

Akukaya berkata...

kalau macam ni cara, bukan tak de masalah!
Sangat bermasalah.... masalah iman, tawadduk, qanaah xda, musrifun dan setan suka. Tak sedar dah tua nak mampos. Masuk kubur tak bawa itu semua....

Tanpa Nama berkata...

well i must say it is a nice house indeed.
i wish i could have a house like that too.

Tanpa Nama berkata...

Its is really a beautiful house. I can only dream to have a house like that. Sepatutnya tunjuk tauladan yang elok pd rakyat.Ini kah yang dikatakan islam hadhari. Pemimpin islam tapi dok buat perangai macam "mat salleh". Dok dancing.Lepas tu kat rakyat dok suruh ikut ajaran islam sebenar.

FikirBulat2 berkata...

INI KE YG TUN M MAKSUDKAN MELAYU YG MAJU???WELL, HE SUPPOSED TO SHOWS HIS FAMILY AS A ROLE MODEL..IF THAT SO,,AMBO RASO X APO LA X MAJU PUN..BIAR LA KLATE MAJU DGN CARA YG ISLAMIC..

Tanpa Nama berkata...

utk pengetahuan cetek penulis berita ini, sebelum mukhriz jadi timbalan menteri, dia sudah mempunyai beberapa syarikat (maksudnya business sendiri) dan beliau seorang businessman yg berjaya. so kita jgn main tuduh.sekiranya sebelum ini dia tiada semua kemewahan itu dan lepas jadi menteri baru dapat barulah dia salah.

Tanpa Nama berkata...

untuk pengetahuan cetek awak plak dia ni jd ahli perniagaan pon sbb bapak dia pm dulu.cuba bapak dia petani baru la org respek.kalau bapak aku pm pon aku ble berjaya modal pon ramai support