6 Nov 2011

Tentera Wanita Yang Didakwa Pengawal Peribadi Gaddafi Dirogol Dan Dibunuh Kejam

Sebelum ini, GB pernah menyatakan bahawa rakyat Libya sengaja mengundang kemurkaan Allah apabila mayat bekas Presiden Libya, Muammar Ghadafi yang telah dibunuh dengan kejam kemudian dipertontonkan tanpa dikebumikan selama empat hari lamanya kepada orangramai sehingga mayat membusuk.

Apa yang dilakukan oleh mereka yang dikatakan "pejuang Libya" itu tidak pernah dilakukan oleh Nabi kita di dalam mana-mana peperangan walaupun terhadap musuh Islam paling jahat.

Justeru tiada justifikasi apa pun untuk memperlakukan mayat Ghaddafi sedemikian rupa selain dari hanya mendengar propaganda pemburukan watak beliau oleh dunia barat kerana bencikan Ghadaffi lantaran dakwah Islamnya.

Kini, timbul berita baru, pengawal peribadi wanita Ghadaffi turut dibunuh kejam oleh golongan anti-Gadaafi. Blog Siasahkini melaporkan:


Gila ka apa puak-puak pemberontak Libya nieh!!Ini gambar Sk dapat dari blog kawan yang memaparkan pembunuhan kejam pengawal-pengawal peribadi bekas pemimpin Libya nieh..Pengawal Peribadi Gaddafi yang dipanggil "The Revolutionary Nuns" atau "Amazonian Guard" yang diaggotai oleh beberapa orang wanita nieh telah diburu dan dibunuh kejam oleh pemberontak sebelum kematian Gaddafi. Semua wanita ini diburu dan dibunuh oleh askar yang ditugaskan memburu Gaddafi ketika itu. Sk tengok gambar-gambar nieh agak kesian jugak la dengan nasib depa niehMemang kasihan tengok semua wanita yang hanya menjalankan tugas mereka untuk menjaga keselamatan pemimpin pelik Libya nieh....




Menurut sumber yang SK dapat, terdapat tiga mayat telah ditemui. Mayat pertama cuba larikan diri bersama teman lelakinya kemudian  telah ditembak mati. Mayat kedua pula dibelasah sehingga mati oleh penyerang. Mayat yang ketiga nieh paling kejam dan tidak berperikemanusiaan dimana wanita nieh dirogol beramai-ramai sebelum didera sehingga mati.




Sungguh kejam perilaku kekejaman nieh..Sugguhpun bencikan seorang pemimpin usahlah dibuat kepada orang lain.Ada cara yang lebih bertamadun boleh dilakukan keatas mereka nieh jikalaupun mereka disabitkan bersalah.Ini mungkin satu gerakan untuk menghapuskan seluruh keluarga@individu-individu yang berkaitan dengan bekas pemimpin Libya nieh..



6 ulasan:

shidine didine rahman berkata...

ini bukan ajaran agama islam yang suci...ini lebih jahat daripada syaitan...

zulkelam berkata...

pembunuhan ini dilakukan mossad utk memburukkan penentang gaddafi,sama juga seperti pembunuhan gaddafi...

pihak penentang cuba menangkap gaddafi hidup2 tapi ejen mossad berjaya menembak mati utk menutup rahsia perjanjian akhir gaddafi dengan amerika...

tak mustahil propaganda ini akan berlaku di Msia sekiranya proksi yahudi iaitu Be end berjaya ditumbangkan..

memang islam tidak menyuruh menyiksa tawanan walaupun mereka musuh islam apatah lagi gaddafi..

zionis licik bro...wallahualam

Tanpa Nama berkata...

ini belum kena bom macam altantuya...

Tanpa Nama berkata...

anon 12.48 yes, yes, yes

Tanpa Nama berkata...

Merujuk zulkelam said, anon 12:48PM dan anon 10:04PM, Peristiwa di Libya itu sungguh zalim dan terkeluar daripada syariat Islam, namun kejadian itu lebih baik berbanding peristiwa ledakan C4 dalam negara kita tak lama dulu. Sangat menjijikkan. Mereka berusaha menampakkan kebaikan tetapi sarat dengan berbagai tuduhan dan skandal yang tak dijelaskan. Al-Hasil dia seorang yang diragui dan meragukan.

Tanpa Nama berkata...

tidak adil dan tidak demokrasilah jika semua komen tidak ditunjukkn..sy tidak mnyokong mne2 parti sme ade bn atau PR tetapi jika PR trus mngamalkn sikap tertutup bgini maka org2 sprti sy yg tidak mnyokong mne2 pihak ini akan memandang serong trhadap PR.yg sy nmpk skrang ini PR rkyat yg bnyk mngunakn kekerasan dan kata2 kesat.bkn ke RAKYAT negara ini telah memilih BN sebagai kerajaan spatutnye kte harus hormati kputusan RAKYAT dan bkn mngikut petunjuk ketua politik. TQ