29 Dis 2010

Gambar-gambar Sebelum Sepakan AFF Suzuki Bermula

RIBUAN penyokong Indonesia di luar Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta menjelang perlawanan akhir kedua Piala Suzuki AFF 2010 antara pasukan tuan rumah dan Malaysia. Malaysia bertandang ke tempat lawan berbekalkan kelebihan tiga gol selepas menang di Stadium Nasional Bukit Jalil, Ahad lalu.



KAIN rentang larangan membawa masuk peranti laser digantung di luar Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta sebelum bermulanya perlawanan akhir kedua Piala Suzuki AFF 2010 antara Indonesia menentang Malaysia di Jakarta, malam ini.


kompas.com melaporkan jumlah penyokong Malaysia yang mendukung pasukannya langsung di Stadiun Gelora Bung Karno kemungkinan antara ratusan dan ribuan orang.


Penyokong Pasukan Indonesia melukis tubuhnya untuk mendukung Indonesia pada pertandingan semi final leg kedua di Stadion Gelora Bung Karno, Jakarta.




ANTARA provokasi penyokong bola sepak Indonesia yang turut mengaitkan watak animasi Upin & Ipin ke dalam kancah perlawanan akhir bola sepak Piala Suzuki AFF 2010 di Stadium Gelora Bung Karno, Indonesia.


Penyokong pasukan Indonesia, di Stadiun Utama Gelora Bung Karno, Rabu (29/12/2010). Perjuangan Indonesia menuju tangga juara sangat berat, kerana dipukul 0-3 oleh Malaysia pada leg pertama, dan mesti menang minimal 4 gol tanpa balas


Pemuda disyaki pencopet ditahankan polis di Gelora Bung Karno



ANTARA 9,000 polis yang ditugaskan menjaga kenteteraman awam semasa berlangsungnya perlawanan akhir Piala Suzuki AFF 2010 di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta. 29 Dis. 2010.


POLIS Republik Indonesia memeriksa sebahagian penyokong bola sepak Indonesia yang hadir pada perlawanan akhir Piala Suzuki AFF 2010 di Stadium Gelora Bung Karno, Indonesia. 29 Dis. 2010


ANTARA penyokong Indonesia dengan sepanduk yang memberikan gambaran provokasi yang memberi maksud "kalahkan "perompak" sia" pada aksi akhir Piala Suzuki AFF di Gelora Bung Karno, Indonesia

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahah!!! dah kalah!!

keco lbey la ko endon!