15 Nov 2012

Isk..Buang Tabiat Ke Apa Ni?


Rasanya dalam banyak-banyak isteri perdana menteri, Rosmah Mansor dianggap paling banyak menimbulkan kontroversi sama ada dari segi penampilannya, kemewahan luar biasanya dan paling jelek, apabila tanpa segan silu menari di khalayak ramai, walaupun menyedari dirinya isteri seorang pemimpin tertinggi negara!

Rosmah kelihatan asyik bergoyang sambil diiringi alunan muzik Hindustan bersama dengan penari pengiring sempat dirakamkan salah seorang penonton yang hadir di majlis tertutup itu.

Beginilah rupanya gelagat isteri pemimpin negara kununnya mengamalkan wasatiyyah yang dicanang hebat ke seluruh negara tetapi dalam masa yang sama memperlihatkan sisi hodoh yang tidak patut dicontohi rakyat yang kini makin derita dengan kenaikan harga barang menggila! -jalanpulang





17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hajjah Rosmah Mansor la....

Tanpa Nama berkata...

petanda kegagalan seorang suami mendidik isteri....inikah peminpin yg anda agung2kan wahai penyokong2 umno...khasnya mufti, ulamak,imam, tok bilal, pensyarah dll...dimanakah akal yg tuhan kurniakan untuk kamu semua???????

Tanpa Nama berkata...

ermm..dlm byk bini piEm,hat ni paling truk reputasi..bini baracak obama pun x terkinja2 mcm dia..heeerrrr

waksab berkata...

Isteri Imam wasatiyah..yg berbangga2 diri..moga segera bertaubat..
Sa’id bin Jubair berkata, “Ada orang yang masuk surga karena perbuatan maksiat dan ada orang yang masuk neraka karena amal kebaikannya”. Ditanyakan kepadanya “Bagaimana hal itu bisa terjadi?”. Beliau menjawab, “seseorang melakukan perbuatan maksiat, ia pun senantiasa takut terhadap adzab Allah akibat perbuatan maksiat tersebut, maka ia pun bertemu Allah dan Allah pun mengampuni dosanya karena rasa takutnya itu, sedangkan ada seseorang yang dia beramal kebaikan, ia pun senantiasa bangga terhadap amalnya tersebut, maka ia pun bertemu Allah dalam keadaan demikian, maka Allah pun memasukkannya ke dalam neraka.”
waksab.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

aduhai rosmah mansor..ko nie memang melalukan kami sebagai rakyat malaysia..ko nie gila glamor..kalu rasa teringin nak jadi artis pun..aku x terkejut..MALU BEB..

Tanpa Nama berkata...

Khabarnya Najib pun terkejut apabila Ros pandai menari. Agaknya inilah tokoh Maal Hijrah yang di cari-cari Najib selama ini rupa-rupanya orang yg tidur sekatil rupanya. Molek sok moo.

Sykadeer

Tanpa Nama berkata...

Tanda tanda kejatuhan seseorang itu ke lembah hina yang beliau sendiri mencarinya sendiri ialah apabila beliau mula bersifat angkuh takabbur dan tanpa segan silu membodohkan dirinya sendiri di khlayak umum dan mendewakan keduniaan.

Bertaubatlah sebelum kain kapan membungkus jasad.

Masya'Allah.

Tanpa Nama berkata...

hanya kerana menjadi isteri kepada perdana menteri, dia perasan dirinya diva dan sangat popular ala2 pricess diana gitu. phuii

nasa berkata...

Eleh... (suami) tak bising apahal orang luar nak heboh. Biasalah.. nak puas bergelek di taman SERI PERDANA teringin juga nak menari kat konsert Hindi gitu.

Tanpa Nama berkata...

Mmg dia versertile

Tanpa Nama berkata...

fuuuuh, isteri Haji Najib ke ni????
atau penari pengiring shah r.khan.Inilah wanita agung penyokong umno. wanita yg mperjuangkan Islam diasak dng fitnah setiap hari melalui berita.

Tanpa Nama berkata...

fuuuh.isteri Hj Najib ke tu atau penari pengiring Shah R/Khan???Cabaran buat rakyat Malaysia untuk memilih pemimpin tg berakhlak & berusaha mendidik ke arah beriman. kalau yg dah tua gayut pun rupa macam ini.

Tanpa Nama berkata...

Salah satu subjek permata ialah menari ala2 gitu le. Dia mmg minat menari, mana bole murid2 permata aje yg pandai & tunjuk bakat internasional lagi u.

Jgn lupa, permata pun ada program agama juga tau. Pendek kata, semua bole, Malaysia bole. Bagus btui le dia.

Roza berkata...

Orang, kalau dah mabuk rasa diri tu terlampau megah,ada kuasa di dunia,dosa pahala dah ditolak tepi. Siapalah yg pilih pemimpin macam tu.Sepatutnya ia tunjukkan contoh yg baik kpd remaja yg sudah caca marba sekrg. Penganut Hindu mungkin kagum ttpi org Islam ada hadnya.

Roza berkata...

Dr Mashitoh, Jamil Khiiir..& Harusssani. sedang mencari org yg bertanggungjawab post video ni. Kjaan BN pula akan mengatur pertunjukkannya ke seluruh negara sebagai hadiah unt semua penyokong BN. Tak rugi lantik Hj Najib jd PM.Inilah balasan dan habuan yg rakyat dapat.Harap ularmak umno buat sidang video unt menjelaskan tttg keharussannya dr sg hukum syarak.

Roza berkata...

Amatlah beruntung seseorang itu sekiranya dia mati dalam keadaan husnul khatimah (kebajikan) dan adalah menyedihkan sekiranya dia mati dalam keadaan suul-khatimah.Bagi orang yang beriman, mereka akan sentiasa merenung hakikat dan juga menginsafi kekurangan dan dosa-dosa diri. Golongan manusia ini akan sentiasa menginsafi terhadap tindakan yang dilakukan dan sentiasa mencari peluang untuk melakukan perkara-perkara kebajikan bagi mengisi ruang hidup yang ada.Sebagai contoh sentiasa tolong-menolong, membantu dalam menyebarkan agama Allah SWT iaitu Islam .Mudh2an hidup kita sentiasa mendpt petunjuk Ilahi.

Tanpa Nama berkata...

Nampak ramping badannya macam heroin filem Hindustan.Macam Juhi Chowla.