25 Jul 2011

Isu Langgar Mat Sabu : Video & Salinan Laporan Polis Ini Bukti Polis Berbohong !

Pembohongan pihak polis dalam isu langgar Mat Sabu terbongkar lagi.Dalam kenyataannya pada Suhakam (rujuk video di bawah) dan loporan polis yang dibuat sebelum video polis dikeluarkan Mat Sabu dengan jelas menyatakan bahawa beliau dilanggar proton waja polis.

Sedangkan dalam video yang dikeluarkan pihak polis (rujuk video di bawah), polis menyatakan bahawa Mat Sabu mendakwa dilanggar pajero, sedangkan video itu menunjukkan beliau tidak dilanggar.

Mat Sabu tidak pernah menyebut beliau dilanggar oleh Pajero samada dalam kenyataannya pada Suhakam atau laporan polis yang dibuat. Apa yang beliau nyatakan adalah "DILANGGAR OLEH PROTON WAJA."

Apakah pihak polis tidak melihat laporan polis yang dibuat oleh Mat Sabu ??? nampaknya mereka kantoi lagiii !!!! -malaysiaberih blog





Kenyataan Mat Sabu kepada Suhakam sebelum video polis dikeluarkan


Video yang dikeluarkan Polis yang menyatakan Mat Sabu tidak dilanggar oleh Pajero polis seperti yang didakwa




Salinan laporan polis yang dibuat oleh Mat Sabu pada 13/7/2011 (untuk besarkan klik pada imej)



Petikan dari laporan polis yang dibuat dengan jelas menyebut Mat Sabu dilanggar oleh Proton Waja bukannya Pajero (Untuk besarkan klik pada imej)



Ulasan GB

Yang ketara ialah penipuan polis iaitu memusingkan cerita dengan berkata: Mat Sabu tak dilanggar oleh PAJERO polis. Memanglah demikian sebab Mat Sabu dilanggar oleh kereta WAJA, bukan PAJERO.

Saat untuk UMNO dan para pencacainya bergembira hanyalah beberapa ketika. Lepas itu semuanya bakal bermuram durja!

8 ulasan:

Martoiriat berkata...

Selagi polis menjadi pencacai kepada UMNO, selagi itulah polis akan memutar belitkan fakta yang sebenar. Selagi UMNO berkuasa, selagi itulah polis akan jadi Pak pandir dan tali barut UMNO kini dan selamanya. Slogan 'Cekap, betul dan beramanah' serta 'Intergeriti Amalan Kita' hanya retorik kosong yang tidak bermakna. Jika inginkan polis yang berwibawa dan berhemah, tumbangkan Umno-Apco di PRU akan datang.

BZ berkata...

Sudah menjadi amalan polis untuk
memutarbelitkan fakta supaya sesuatu
kes itu mudah diselesaikan.Polis
Malaysia memang makan gaji buta.
Tidak semua tapi kebanyakannya menyara anakbini dengan duit HARAM.

1 Malaysia berkata...

Satu lagi episod ala Dato' T. Tahniah kepada PDRM.
Cekap, Bersih dan Amanah ..... ada pada nama saja seperti belang harimau.

Pejuang Rakyat berkata...

ini satu lagi putar belit hasil didikan apco yahudi laknatullah.. intergriti polis semakin hilang.. ramai pimpinan polis kini hatinya telah mati... tertutup dari sinar hidayah Allah.. Insaflah... kematian tetap hadir menjemput kamu wahai polis... akal polis kini dikontrol apco yahudi bertopengkan umno

Tanpa Nama berkata...

apa bila aku lihat video neh, memastikan lagi dan mengesahkan kan lagibahawa mat sabu memang polis langgar. kereta waja yang paling tepi tu yang langgar moto mat sabu dan sahabat

Tanpa Nama berkata...

selagi polis diperintah umno selagi itulah polis menjadi ejensi penguatkuasa putar alam.

yes berkata...

Adakah ini terjadi dlm perhimpunan Berseh ? Jika demikian mana perginya orang lain?

Tanpa Nama berkata...

KPN....... letak jawatan ajelah lebih baik.Memalukan umat Islam aje ..... tak istiqamah langsung.