17 Ogo 2009

Era Najib Altantuya : Video Gobala DiKasari Polis Di permatang Pasir

Hari pertama kempen Pilihanraya Permatang Pasir, rakyat telah dapat menyaksikan kekasaran dan kezaliman Polis Malaysia terhadap rakyat negara ini.

Apatah lagi ianya berlaku ke atas seorang ahli Parlimen Padang Serai, N.Gobalakrishnan dimana pada hari ini, 1Malaysia menyaksikan perbuatan kejam Polis Malaysia yang tidak ada nilai kemanusiaan. 1Malaysia menyaksikan Gobala yang sendirian diasak oleh Polis yang ramai. 1Malaysia juga menyaksikan Polis merompak saku Gobala dengan mencuri dompetnya. 1Malaysia menyaksikan Polis menaggalkan seluar Gobala.

Apa jenayah yang Gobala lakukan? Besar sangatkah kesalahannya sehinga dia perlu di kasari sedemikian rupa sehingga perlu digari yang menyebabkan tangannya patah?

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin di dalam kenyataannya yang membela polis mungkin tidak menyaksikan kejadian itu tetapi hanya memperolehi maklumat dari pihak polis yang sepastinya telah diberikan gambaran kononnya Gobala itu bersalah.

Saksikan sendiri video di bawah ini untuk melihat sendiri provokasi dan kekasaran Polis Malaysia terhadap seorang anggota parlimen Malaysia serta pendustaan Ketua Polis Negeri Pulau Pinang Datuk Ayub Yaakob.







Tiada ulasan: