17 Jul 2014

[VIDEO] Ziana Zain: Berhijab Ini Hadiah Dari Allah & Untuk Selama-lamanya...


Ziana Zain berhijab sepenuhnya, anggap ia hadiah paling bermakna

enyanyi terkenal negara, Ziana Zain tampil dengan mengenakan hijab di rakaman MeleTop Raya baru-baru ini mengesahkan bahawa imej baru tersebut sebagai penghijrahan kekalnya sehingga ke akhir hayat.

Sebelum ini ada desas desus memperkatakan mengenai Ziana yang mula bertudung sempena bulan Ramadan namun tidak ada kenyataan yang dibuat olehnya.

Walau bagaimanapun, menurut portal Murai, pada 15 Julai Ziana mengakui penampilannya bertudung pada rakaman MeleTop Raya itu adalah buat selama-lamanya.

“Ini adalah hadiah yang Allah SWT berikan kepada saya, sebuah ganjaran yang dijanjikan setelah tidak putus-putus doa daripada peminat, kawan-kawan dan yang paling termakbul adalah doa kedua ibu bapa saya.

“Allah SWT telah berikan apa yang mereka semua pohon, sementara itu juga dibukakan pintu hati saya menerima syariat agama ini. Setelah beberapa tahun saya memasang niat, akhirnya hari yang dinanti sudah tiba. Perasaan yang datang itu bukan rasa yang biasa tetapi kuasa yang luar biasa”
kata Ziana atau nama sebenarnya Siti Roziana Zain kepada Murai.

Penyanyi yang terkenal dengan lagu Korban Cinta dan Anggapanmu ini mengharapkan agar penghijrahannya ini mendapat sokongan yang tidak berbelah bagi daripada peminatnya.

Ziana tampil manis berhijab di rancangan tersebut dengan busana rekaan khas Rizman Ruzaini. -astroawani



ULASAN GB

Tahniah dan syabas dari GB. Kudoakan semuga istiqamah.









IKLAN BERBAYAR






Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita berdoa agar sebahagian lagi isteri para pemimpin negara tidak lagi mendedahkan aurat ketika di khalayak ramai. Nak jaga status jangan lagi dijadikan alasan.