17 Mei 2013

[GAMBAR BERBICARA] Masa Depan Malaysia Hanya Ada Pada Pakatan Rakyat!


Tatkala Najib, UMNO, bekas hakim dan sekalian akhbar & blogger pencacai meniupkan api perkauman di kalangan rakyat Malaysia dengan menyeru dan terus menghasut bangsa Melayu membenci kaum Cina kerana tertekan dengan keputusan pilihanraya yang lalu, sebilangan besar rakyat pula di bawah Pakatan Rakyat memupuk perasaan saling menyayangi dan rasa persaudaraan di kalangan rakyat berbilang kaum.

Masa depan Malaysia hanya di tangan PAKATAN RAKYAT! Saksikanlah persaudaraan ini:







11 ulasan:

مهمد شفاريز berkata...

We love pakatan rakyat
Say no to racism


Plz support my new blog
Che'en punyer

kg senduk bg berkata...

yaallah terharu nya aku lihat penyatuan umat allah taala.... dari satu kaum adam dan hawa

Tanpa Nama berkata...

UMNO tak boleh cari makan kalau rakyat Malaysia bersatu menentang penyelewengan dan kezaliman. Apa yang UMNO boleh buat ialah menanamkan sifat taksub kepada bangsa secara melampau di kalangan orang kampung dan FELDA serta orang India yang miskin-miskin.

Tanpa Nama berkata...

Berbangsa-bangsa bukanlah bererti hidup BERBANTAH-BANTAH.Allah jadikan berbangsa-bangsa agar kita hidup bersama dan saling menyayangi antara satu sama lain serta tolong- menolong dalam membuat kebaikan.

Amuraria berkata...

Allahu Akhbar ! moga PR mencapai impian satukan rakyat Malaysia, jauhi dari dajjal perosak parti sekutu apco yang extrimis perkauman terlaknat ,amiiin !

Unknown berkata...

Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. Kami sokong PR...from Penampang with love....

Tanpa Nama berkata...

smoga kita terus pupukkan silaturahim antara bangsa walaupun berbeza agama.. pakatan mampu bawa perubahan serta memberi keharmonian antara manusia... terus kan wahai kumpulan pakatan..

Andre Irwan berkata...

Malaysia boleh menjadi NEGARA MAJU pada 2020 dengan sifat perkauman ini???????
Lepas ni, kita akan lihat ramai lagi jaguh-jaguh perkauman dari kalangan Melayu (ibarat cendawan tumbuh selepas hujan), masing-masing nak "menjaguhkan" diri mereka sebagai JUARA MELAYU. Adakah puak ni boleh bekerjasama dengan kaum lain selepas kenyataan mereka? Bekas hakim yang mengeluarkan kenyataan perkauman sudah tentu tidak berlaku adil dalam kehakiman pada masa-masa yang lalu. Inilah hakim yang akan dihumban ke dalam neraka oleh Allah swt.
Kenapakah depa tak mahu lihat anak-anak Adam hidup secara harmonis di Malaysia ni? Kalaulah orang bukan Islam tidak faham, tak pa juga. Ini orang Islam yang memang sepatutnya sedar bahawa MOYANG kita, manusia, ialah TOK ADAM yang satu tu la. Awat yang bingung sangat tu?????? Awat bangsa Melayu ni bukan berasal dari Tok Adamkah? Ya, Ya, Ya, ... Melayu kan lahir dari buluh bentong. Tanya P. Ramlee.

Tanpa Nama berkata...

Gua cadangkan adakan
Himpunan 2+1.
1. Himpunan # 505 SPR Tipu.
2. Himpunan # Kami Anak Malaysia.
(bagi menolak rasis buatan UMNO).
Rasanya ini lebin oommppnya...

Tanpa Nama berkata...

umno punca segala masalah di Malaysia... meluat gila ni... u all setuju atau x ?...

**cucutokwan/2013.

Tanpa Nama berkata...

Negara yang maju ada rakyat bersatu di bawah pimpinan Hang Rakyat....dan kita pula dipimpin oleh Hang Bacul.

Hang Tuah dan Hang Jebat telah pun gol....sedihkan ?