3 Apr 2013

Mahathir Habiskan Sisa Usianya Dengan Terus Menaburkan Fitnah


Nampaknya bekas perdana Menteri Tun Dr. Mahathir terus melakukan fitnah dan seolah-olah beliau ingin menghabiskan sisa-sisa usianya dengan menabur fitnah.

Terbaru di dalam akhbar Kosmo, beliau mendakwa bahawa Menteri besar Kelantan,YAB TG Nik Abdul Aziz Nik Mat telah menyambut hari jadi bersama Karpal Singh., dan Nik Aziz, tuduh beliau, telah meniup lilin.

Sedangkan apa yang sebenarnya berlaku ialah TG Nik Aziz hanya memenuhi jemputan ke rumah Karpal Singh. Beliau telah dihidangkan sebuah kek. TG Nik Aziz hanya melakukan belahan kek dengan menggunakan pisau DAN TIDAK ADA SEBARANG UPCARA TIUP LILIN seperti yang didakwa oleh Tun Mahathir.

Sungguh dasyat fitnah Mahathir terhadap TG Nik Aziz.

Sedangkan beliau sendiri tidak sedar atau pura-pura tidak sedar anaknya menguasai syarikat arak terbesar di Asia, San Miguel. Mengapa hal itu tidak pernah beliau ulas dan berikan penjelasan?

Sudahlah hipokrit, memfitnah pula.



19 ulasan:

Unknown berkata...

sudah-sudah la mahathir,,takde modal lain ke nak pancing undi..hasil makan rezki yang tak berkat, hatinye tidak pernah tenang,,bertaubatlah,,,




A.B.U
PKR
Dulu, Kini dan Selamanya,,,

Tanpa Nama berkata...

bengong betul la.....udah udah la...Dr M pas satu satu yang dikeluarkan....TAKBIRRRR

Tanpa Nama berkata...

Mahadir turun ceramah serata negeri sebagai jentera najib utk pru,pada hal ia seteru kpd rosmah,d sini siapa bijak mempergunakan siapa,mahadir jd lembu kpd rosmah,kasihan mahadir umurnya cukup tua utk jd tunggangan rosmah dan najib,tp apa kan daya nafsu jahat beliau kpd pimpinan pr beliau sanggup meniti titi reput umno bersama d atas belakangnya najibrosmah.
Skrang mahadir menghentam dan memfitnah pimpinan pr utk memulih imej dan dosanya d lahat datu,masa dia jd pm la dia telah mewargakan rakyat asing menjadi rakyat msia,beratus ribu telah d beri may kad kpd rakyat asing dan mereka yg d beri kerakyatan oleh mahadir itulah yg membunuh anggota keselamatan kita d lahat datu

Tanpa Nama berkata...

Taik itu busuk, shit itu taik. Yang sekor ni, masa ada kuasa, media sanjung dia tinggi-tinggi.Sekarang busuknya makin terlondeh, dan apa kata semua kiranya kita gelarkan dia MAHATAIK@MAHASHIT?

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah suka orang buat salah tutup mata ajelah HIDUP UMNO

Tanpa Nama berkata...

Mahafiraun ni ,selagi x mati feel dia mcm tulah !!!adik abang dgn syaitankan !!!dah jadi billionare pun x puas lg.

Tanpa Nama berkata...

DIAM, DIAM, DIAM boleh tak??? Hai Negarawan yang jadi Badut Bangsawan, wahai isteri, wahai anak- anak nasihatlah Badut ini supaya DIAM,PM lain bila dah berhenti di hormati, disanjung dan diiktiraf sebagai Negarawan (Statesman) awak pm 1m dari Negarawan jadi BADUT BANGSAWAN......
Bawa-bawa bertaubat danbayaklah beramal, jangan mencari salah orang dan menfitnah cukuplah papa gomo, tv3, utusan, rtm dll agensi berita arus perdana buat fitnah.

Kita hampir sama tua....

Tokwan perak

Tanpa Nama berkata...

Allah memberikan kesihatan kepada Tun M untuk terus berjuang.Bukan Malaysia sahaja malah ke seluruh dunia.ALHAMDULILLAH.

Tanpa Nama berkata...

beliau x ingat mati... seharusnya duit banyak, masa pun banyak, banyakkan ibadah, naik haji @ umrah ke...

Tanpa Nama berkata...

MAHATAHIK@MAHASHIT adalah nama yang paling sesuai bagi orang tua terkutuk ni.

Tanpa Nama berkata...

oang tua yang hidupnya tak tenang sb nak jaga harta berbillion billion...kesian

Tanpa Nama berkata...

Tah sapa hari tu buat kolej pemikir drM. ada jugak yg nk buat kajian otak dia bila mati sbb pandai sangat.....pd aku..pandai sangat menipu.

Tanpa Nama berkata...

Dr.M lu sudah Nyayuk. I sarankan duduklah kat rumah dan bertaubat kepada Allah S.W.T. sebelum ajal datang menjemput sebab dosamu kepada rakyat Malaysia teramatlah sangat banyak terutamanyanya rakyat di Sabah yang sengaja you bawa masuk PTI sehingga terjadi insiden perncerobohan Lahad Datu sampai ramai rakyat di Sabah terbunuh. Kami tidak akan lupa punya dari dulu, kini dan selamanya.

Tanpa Nama berkata...

APABILA SESEORANG ITU TELAH MEMASUKAN MAKANAN HARAM KEPERUTNYA DAN TIDA BERUSAHA MENYUCIKANNYA HATINYA MENJADI GELAP.JIKA USIA KITA DIPENGHUJUNG JALAN TAK PERLU LAGI ASYIK MENCINTAI DUNIA BIAR LEBIH KEAKHIRAT MOHON AMPUN SEGALA DOSA PADA ORANG YANG TELAH DIANIAYA MOHON AMPUN PADA NYA CUMA KHUATIR ORANG YG TELAH DI ANIAYA TAK MAHU MEMAAFKAN KITA BERAT RASANYA........

Tanpa Nama berkata...

die kan ketua segala setan dikenali.fitnah tu makanan rutin

Tanpa Nama berkata...

AKU MEMANG TAK ISI MINYAK NGAN PETRON. MINYAK HARAM PEMILIK SYARIKAT ARAK TERBESAR ASIA. TAKUT TERJADIK APA APA KAT KERETA AKU GUNA MINYAK HARAM...

mohdakhbar29 berkata...

dosa2 lalu telah menghitamkan hati mahathir,aibatnya beliau tida tahu mana yg batil dan mana yg hak.fitnah itu berat dosanya hingga allah tidak akan memaafkan sehinggaq orang yg kena fitnah itu yg memaafkannya.

Unknown berkata...

bila mahathir mohammad ni nak mati? risau die jadi mcm ariel sharon je,koma tapi xmati,allah hidupkan sbb nak bagi die tgok sendiri kemusnahan yg dilakukan...nauzubillah..

Tanpa Nama berkata...

Bila org melayu tak berilmu nak berkata-kata, beginila bunyinya...