6 Mac 2013

Gelombang Biru Johor Dirasmikan Muhyiddin Jadi Gelombang Haru Biru!


ANAK-ANAK MUDA JOHOR SUDAH MULA TOLAK UMNO!!!!!!

Rakaman gambar sebagai bukti berbicara bukan cerita pakai air liur basi punya.

Utusan dok kelentong satu dunia kata melebehi 5,000 anak muda hadir hakikatnya... sekitar 500 orang saja walau pun siap ada kugiran dan konsert lagi...Baju T percuma dengan disediakan makanan nasi bungkus dan minuman air mineral.


Parlimen Pasir Gudang Ins'ya Allah bakal tumbang ketangan Pakatan rakyat... Ini disebabkan janji MB Johor pasal nak beri geran tanah dah 25 tahun masih tergantung tidak bertali.

Ini kali rakyat Johor akan ajar para pemimpin UMNO yang kurang ajar kepada rakyat Johor. Layan rakyat Johor macam warga bangsat.

Jangan UMNO ingat dan berangan-angan Johor sebagai kubu kuat UMNO dan deposit tetap pada PRU 13 akan datang.

Rakyat sudah bijak menilai... UMNO bakal berlayar jauh dari Johor. -omakkau

14 ulasan:

kayu_cemeti berkata...

nak tawan Johor macam bermimpi disiang hari lah wahai muhyudin ko ingat bumi ini umno punya ya insyaƔllah Malaysia akan ditadbir olih Pakatan Rakyat

Tanpa Nama berkata...

Hehehe anak-anak Johor tak takut ke sultan murka?

Ammy Hassan berkata...

Selain Selangor dan Pulau Pinang, Johor adalah negeri yang kaya dan berpotensi untuk lebih makmur sekiranya pentadbirannya dijalankan oleh orang2 yang amanah dan berjiwa rakyat. Ini memandangkan Johor merupakan antara pintu masuk Malaysia. Malangnya negeri yang kaya tetapi rakyat antara yang miskin di Semenanjung. Yang senang dan mewah cuma warga Temasik...

XUMNO berkata...

Nampak gambar tu macam Muhyddin pun tak bersemangat berucap. Kenapa tak bawak Psy ke K-pop ke, baru ramai yang layan.

acop berkata...

rakyat dah meluat sgt dgn umno.. xhabis2 merosakkan keadaan Malaysia.KALI INILAH utk kita menumbangkan umno/bn utk kebaikan anak2 cucu kita

Tanpa Nama berkata...

Patutlah nampak 5 ribu rupanya main photoshop. Utusan you janganlah main photoshop dengan kami yang hari - hari guna photoshop. Kelentong you buat Utusan we boleh beza mana photoshop mana ori. So bersedia untuk saman kepada Anwar nanti.

Unknown berkata...

Kesiannnn nya dia

Tanpa Nama berkata...

buat pindaan undang2 tanah di ng johor, kerana warga Spura ramai yg beli rumah di JB.Kalau tak dtbenteras dari awal, nanti jadi seperti di Sabah.Org Melayu akan menyesal dan gigit jari.Nanti Spurapun claim JB dia punya. Bangsa Melayu mesti pandang jauh ke hadapan, dan bijak menjangka kemungkinan.

Tanpa Nama berkata...

pinda undang2 tanah dan hartanah supaya warga Spura tidak boleh beli rumah di JB

Tanpa Nama berkata...

Org umno sana mana dia peduli sapa beli tanah kt JB asalkan kantungnya berisi. Hancurkan UMNO. Inilah nasanya kita kalih.

WarFitnah berkata...

Agong, sultan dan menteri pun manusia jugak kan, so akan disoal juga dalm kubur nanti, bahkan lebih dasyat lagi pertanyaan dan tangungjawab mereka2 nie kalau menyalahgunakan kuasa masa pemerintahan depa, so mengapa org2 johor nak takut? Bahkan kat kg nenek aku kat Muar tuu pun dah banyak tanah2 telah dimiliki oleh warga SINGAPURA, jadi siapa punya kerja kalau bukan UMNO/BN yg punya angkara, ini bukan cerita bohong maa, pergi laa kg pasir tuu, 95% tanah milik org seberang, yg ada tanah org kita iaitu tanah kubor dgn tanah nenek aku je, perghhh betul2 KURANG AJAR punya UMNO/BN, dengan izin ANAK HARAM 7 KETURUNAN punya UMNO/BN nie....tuiiii !!!

Tanpa Nama berkata...

Aku anak Johor penyokong kuat BN. Itu zaman jahiliah. Hari ini minta maaf UMNO. Selamat tinggal.

Tanpa Nama berkata...

Saya org Pasir Gudang. Azan magrib berkumandang di Kompleks Pusat Bandar , mereka sibuk susun atur anak2 muda bermotor tidak kira lelaki@perempuan gelak ketawa bersenda gurau di tapak parking kompleks. Kata memperjuangkan Islam. Insyallah dengan izin Allah Pasir Gudang akan dimiliki oleh PR. Doakan saya serta rakan diberikan kekuatan utk menyedarkan lebih ramai warga PG sehingga PRU nanti. Kesannya sudah nampak Alhamdullilah.

asalkan bukan Umno(ABU) berkata...

yang p tu pun kot2 depa bagi sorang RM3 ja..beda2 rokok john sekotak..hehehehe...