8 Jan 2013

Pelajar Dirogol Dan Dipaksa Telan Air Mani

Seorang pensyarah sebuah kolej swasta didakwa telah mengikat, memukul dan merogol pelajar sebelum memaksa dia menelan air mani.

China Press melaporkan bahawa pensyarah berusia dalam 40-an telah memanggil gadis yang berusia 21 tahun untuk bertemu dengannya di pejabat beliau bagi membincangkan kerja kursus beliau.

Semasa berada di bilik, pensyarah tersebut mengajak mangsa berhubungan badan namun ditolak.

Namun pensyarah tersebut mengugut untuk mengagalkan pelajar tersebut. Kerana takut digagalkan, mangsa bersetuju untuk mengikuti pensyarah pergi untuk sarapan pagi dengan menaiki kereta pensyarahnya.

Namun sebaik memasuki kereta, pensyarah tersebut telah mencekik leher pelajar tersebut dan merampas telefon bimbitnya.

Pensyarah membawa mangsa ke rumahnya di Sentul di mana pelajar itu diikat, dibogelkan dan dirogol.

Tak hanya dirogol, pelajar tersebut juga dipaksa untuk menelan air mani pensyarah tersebut. Beliau kemudian meninggalkan pelajar tersebut di stesen LRT.

Pelajar, disertai oleh kakaknya, telah membuat laporan di balai polis Sentul, Kuala Lumpur – paapaada.blogspot/maklumat.my

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia cuba nak rasa mcmna dlm blue film...ni mesti kaki blue ni..

Tanpa Nama berkata...

berdasarkan amalan perundangan negara kita sekarang, apakah hukuman yg mungkin dikenakan pada manusia perosak camni jika sabit bersalah?

Tanpa Nama berkata...

bukan kurang ajar terpelajar dari sumber yang salah

Ahmad Dzul Mohd berkata...

poyo kampong mcm tu laa....kalau betol nakkan layanan mcm itu kena sekurang-kurangnya tanam modal atau dinikahi.filem lucah'porno' adalah satu industri dh berzaman sebelum dtgnya islam seperti...india'kamasutra'&jepun'kibuki' yg diterajui turun-menurun keturunan bknye tertumpu pd adegan seks sahaja malahan institusi keluarga berserta dialog.

Tanpa Nama berkata...

...nak tolak hudud lagi?..jenayah seksual berleluasa. Dah terkena kat ahli keluarga sendiri baru nak sokong laksana hudud kot..

Tanpa Nama berkata...

Polis kau jangan jadi bodyguard pada UMNO. Kau pastikan binatang ini ditangkap dan diburu sampai ke lubang cacing, bukan hantar SB pergi kacau ceramah atau himpunan yang dianjurkan oleh pakatan rakyat. Hantar SB bukan tugas kau tapi tangkap dan siasat kes jenayah adalah menjadi tugas kau yang sebenarnya.

Tanpa Nama berkata...

Klu kat india da lama pensyarah ni mati kena pukul..tapi kat malaysia ni mcm xde apa pun..pelik2...

Tanpa Nama berkata...

Macam macam !

Student itu sudah besar mak budak, tok sah ikut kalau tak nak. Ini macam cerita Tunggao dalam semak aje.

Tanpa Nama berkata...

Ada yg dah jadi contoh yb rahim tmby chic, yg lain dok follow le,like father like son