24 Dis 2012

[GAMBAR & VIDEO] Gejala Samseng UMNO Menjadi-jadi, Kembara Oren DIserang Lagi


Dari kembara Oren sdr. Naraza Muda Ketua Penerangan ANAK ditikam di Felda Bukit Rokan Utara. Pergaduhan ala samseng dimulakan umno dengan menyerang kenderaan peserta kembara.

Inilah sikap-sikap yang tidak boleh di ikut oleh masyarakat kerana umno/bn selalu saja merusuh dan mengganggu rakyat dalam menyalurkan berita yang benar kepada rakyat ...






Ini pula video-video Kembara Oren dihalang memasuki Jengka 23


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Samseng UMNO nak tutup bangkai busuk daripada diketahui masyarakat peneroka yang cuba didedahkan kembara AMK.

waksab berkata...

Warga Felda memang dah berkarat biru dulu,kini dan selamanya...memang susah dan payah nak cuci otak2 mereka ini kerana warga Felda memang terpinggir dari segi IT..Bagi mereka It hanya TV3,utusan meloya dan agent2 umnoporn yg ligat mempelesit harta mereka secara diam2..

http://tagter.com/kitsbestbuy/

Tanpa Nama berkata...

Perkara perkara Jahiliyah ini sedang berlaku di Syria, Libya Tunisia dan Mesir sudah selesai. Buat malu bangsa sahaja jika gagal hidup seperti manusia yang mengikut Sunnah dan Al Quran. Orang Melayu sudahlah kecik jumlahnya, Melayu Islam amatlah sedikit lagi.

Masya'Allah... Baca dan fahamilah Al Quran itu paling tidak baca tafsiran dalam bahasa malaysia untuk memahami ayat Al Quran itu. Janganlah hidup bagai burung kakaktua, otak sebahalol otak otak pemimpin jahil.

Masya'Allah !

Tanpa Nama berkata...

Sumber maklumar mrk hanya tv12379..utusan..b.h....x pa lah...ingat..Nabi dulu ...lg dasyat tentangan yg baginda lalui...tgklah mrk...akhlak mrk..adab mrk ketika doa dibacakan....eedih aku tgk bangsa aku kt felda ni....

Tanpa Nama berkata...

Tak heran la kenapa byk lagi warga felda yg gagal dlm hidup mereka. Bengap tak habis2