19 Ogo 2012

Bangunan Dicatkan Dengan Lambang PAS Di Mesir

Semangat PAS Bukan Sahaja Di Malaysia Tapi Di Timur Tengah.

Misti korang ingat foto ini diambil di Malaysia bukan, korang silap sebab foto ini bukan diambil di Malaysia, tapi nun jauh di Mansurah, Mesir...Allahhuakbar!! -fb Busman


Ulasan GB

Dulu para pelajar kita berpakaian kuning, Menteri Luar, Anifah Aman sibuk mengulas kononnya Arab Saudi menghantar nota diplomatik kepada Wisma Putra, melahirkan rasa dengan memakai baju kuning serta memegang kain rentang 'duduk bantah', malah siap berbohong menyatakan "kuota haji yang dikeluarkan Arab Saudi kepada Malaysia akan dikurangkan, malah tidak mustahil tidak diberi langsung".

Sementara Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom pula, berkata kerajaan Arab Saudi amat sensitif terhadap sebarang bentuk demonstrasi.

Majlis Fatwa Kebangsaan tidak ketinggalan bersuara mengharamkan umat Islam menyertai BERSIH.

Sekarang nah, ketiga-tiga bolehlah buat kenyataan lagi, menyatakan Presiden Morsi hantar "nota diplomatik" supaya bangunan-bangunan di Mesir jangan atau haram dicatkan dengan lambang bulan ....

Hukum kebenaran dan keadilan mengambil tempatnya, lagi kamu tekan PAS, ia akan lagi bersemarak, bukan sahaja di Malaysia malah di seantero dunia!

3 ulasan:

Amuraria berkata...

DASAR UMNO-APCO JIKA TIDAK MENIPU BUKAN UMNO , BERTERUSAN UMNO-APCO BOHONG & KELENTONG RAKYAT MALAYSIA TANPA MALU & MARUAH ! KERJA-KERJA DAJJAL DITERUSKAN SELAGI PARTI PANDI KUTTY MEMERINTAH! ABU SAJA PENYELAMAT !

Tanpa Nama berkata...

Akhirnya UMNO mati beragan

Tanpa Nama berkata...

Kalau mcm ni, saya pun nak cat jugaklah gambar Gamal Abdel Nasser dan lambang Parti Baath kat kedai saya. Mari, mari beli nasi lemak kat kedai saya.