18 Jul 2012

Pasangan Pelajar Dicekup Berbogel Dalam Kereta Depan Rumah

Petaling Jaya – Sepasang kekasih yang asyik dengan tanpa segan silu berasmara dalam kenderaan di hadapan rumahnya di Jalan SS 5a/15, Kelana Jaya dicekup oleh anggota Kawasan Rukun Tetangga (KRT) SS 5a dalam keadaan berbogel. Gambar hiasan.

Perbuatan tidak bermoral yang dilakukan pada jam 12 malam itu disedari penduduk yang melakukan rondaan di sekitar kawasan tersebut.

Pada mulanya, mereka tersentak selepas melihat sebuah kenderaan pelbagai guna yang terletak di bahu jalan bergoyang.

Ahli Jawatankuasa KRT Zuhri Othman berkata, hasil intipan dilakukan mendapati terdapat bayangan orang seperti sedang menari dalam kenderaan itu.

Mengesyaki terdapat aktiviti tidak bermoral berlaku, penduduk menghampiri kereta terbabit dan dapat melihat dengan jelas, lelaki dan wanita bertelanjang bulat sedang terbaring berpelukan.

“Bila kami ketuk cermin, kedua-duanya bingkas bangun dan hanya sempat menutup anggota sulit masing-masing dengan pakaian dan tangan,” katanya

Zuhri berkata, remaja lelaki berusia 19 tahun yang dicekup berkenaan adalah penuntut sebuah kolej swasta

Katanya, remaja itu mengaku baru pulang menonton wayang mahu menghantar teman wanitanya pulang.

Ketika kejadian, ibu bapa remaja perempuan itu sedang nyenyak tidur dan tidak langsung menyedari kelakuan sumbang anaknya di luar rumah.

“Mereka merayu meminta supaya tidak dikenakan tindakan tegas dan penduduk menasihati pasangan itu supaya tidak mengulangi perbuatan terbabit.

“Rekod dan butiran diri mereka diambil sebelum dibenarkan pulang,” katanya. -SH

Ulasan GB

Semakin menjadi-jadi. Dalam kereta pun boleh.

Ramadhan menjelang tiba dua-tiga hari lagi. Pun masih tak sedar untuk buat kerja-kerja sebegini.



4 ulasan:

Awanama berkata...

lepas camtu jer..patutnya RT tu serah pada polis

Amuraria berkata...

ini kira di harus kan sebab zarurat kot macam saranan sekor ustazah umno-apco yang melacur tu ok ! ABU penyelamat negar !

Awanama berkata...

sepatutnya bagi je kat polis..... bila lepaskan.. dia buat lagi...

Awanama berkata...

sekurang2nya panggil mak bapak, bagi malu sikit