25 Mac 2011

[Video] GEMPAR - Gadis Frust Nekad Terjun Dari KB Mall


Kali ini KB Mall bergegar lagi.

Jika sebelum ini heboh video pasangan remaja yang kantoi khalwat. Kali ni lagi hebat, bila seorang gadis terjun dari bumbung KB Mall.

Kejadian pada hari ini pukul 4 ptg tadi.Pelbagai spekulasi mengatakan punca tindakan nekad gadis itu. Ada yang mengatakan kerana dia telah mengandung anak luar nikah, ada yang mengatakan boifriend curang, lucu bila ada mengatakan gadis ini frust sbb kat Kb Mall takde panggung wayang.

Tengok la video gila nekad gadis ini. Keberanian aksi bomba ini memang patut dipuji. Bomba terpaksa meminjam tilam dari Courts Mammoth, orang ramai bertepuk tangan bila gadis ini jatuh atas tilam. -syokdownload







2 ulasan:

kah kah kah...ini macam baru tak makan rasuah...kah kah kah berkata...

bro...bomba yang jumpa menyelamatkan perempuan tu patut dapat pingat bro...kah kah kah

keberanian dia, ikhlas menjalankan tanggungjawap sebagai anggota penyelamat...kah kah kah

kalo LU bess bro...LU keluarkan siapa mamat bomba ni...mesti LU dapat pahala bro sebab menyebarkan teladan yang baik...kah kah kah

wa serious bro

J.R. berkata...

Ambo raso GB patut ajukan cadangan kepada KERAjaan 1Malaysia untuk buka tender (direct nego pun bolehla kalau dah itu amalan KERAjaan 1Malaysia) untuk supply tilam angin kepada pasukan bomba memandangkan dah banyak sangat kes macam ni mutakhir ini. So tak payah la Bomba nak pinjam tilam lagi dari kedai perabot.. kalau tak de kedai perabot kat situ nak alas pakai apa??