24 Sep 2010

Hubungan Pengerusi Eksekutif I'DA World Group Sdn. Bhd. Dengan Pemimpin Umno

Umno kononnya ingin menafikan hubungan mereka dengan pengerusi syarikat Eksekutif I'DA World Group Sdn. Bhd..kononnya mereka tak pernah kenal dengan syarikat ini..

Mereka membuat isu kononnya kerajaan PAS mudah terpengaruh dengan syarikat penipu ni, PAS mudah terpesona dengan janji-janji manis syarikat ni..dan pelbagai lagi kutukan serta ejekan..seolah2, pemimpin dan parti mereka tak pernah berurusan dengan syarikat ini..

Di bawah, dipaparkan beberapa keping gambar menunjukkan hubungan 'rapat' pengerusi Syarikat I'DA World dengan kepimpinan Umno...pelbagai persoalan timbul bila kita melihat hubungan akrab pengerusi syarikat ini dengan pemimpin2 Umno seluruh negara...fikir2kan... -priamalaya











8 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

kenapa tak ulas pasal penipuan nik aziz dan husam musa ?

kan dah jelas ada surat upen kelantan ?

dah malu kaaa

pejuang islam berkata...

bukan nakut tapi mu xtahu nilai..belajar la sekolah PPC

Bekas Kekasih Mak Panglima Perang Cyber berkata...

bodohnye panglima perang cyber ni.. surat UPEN tu cakap apa? reti baca tak? tu standard reply laa mangkuk.. sapa2 pun boleh hantar proposal kat UPEN atau mana2 unit perancang ekonomi.. dan sebagai agensi kerajaan negeri, mesti la kena reply.. ada ke dalam surat tu cakap apa2 projek bagi kat company tu? pegi belajar membaca dan berfikir dulu la panglima bongok..

Panglima Perang Cyber berkata...

tu maknanya UPEN dah tahu projek ni...

yang dok nafi apa pasal ?

kan nik aziz dah jumpa pengerusi IDA WORLD tu kan dalam gambar

ko ni buta mata ke buta apa ?

Tanpa Nama berkata...

oi pp cyber, bukan TGNA ajer dia jumpa amik gambar, tu Zambry pun sama, Khalid Yunos, Sabbery Chik...

asemalpg berkata...

Memang pengerusi IDA World ada berjumpa dengan beberapa orang pemimpin UMNO, tetapi adakah pemimpin UMNO tersebut menafikan yang mereka tu ada berjumpa dan kenal dengan pengerusi IDA World? Sila tunjukkan, dalam mana-mana akhbar, blog, facebook ataupun manuskrip yang pemimpin UMNO ni menafikan perkara ini, tak dak kan..
Tetapi pemimpin PAS menafikan, itu yang menjadi isu. Pemimpin PAS menipu rakyat. Kita tak kisah dia nak derma berapa pun dekat PAS tetapi jangan menipu.

Tanpa Nama berkata...

asemalpg

bila masa TGNA menafikan ada bertemu pengerusi IDA Holding itu?

TGNA berkata:

"Beliau bagaimanapun mengakui pemilik syarikat terbabit ada bertemu dengannya di rumah dan pejabat, namun ianya tidak membincangkan pasal perlantikan wakilnya hadir pada majlis itu nanti."

Anda UMNO yang penipu sebenarnya.

Tanpa Nama berkata...

kan dah kena sebijik asemalpg