17 Mei 2009

Blogger umNo Pun Takut Pilihanraya...

Semua tahu, satu satunya jalan penyelesaian krisis di negeri Perak adalah dengan mengadakan pilihan raya negeri (Perak).Bila pilihan raya diadakan, semua orang akan puas hati(yang kalah tu mungkin tak puas la kot).

Tapi umNo secara keras menentang pilihan raya negeri Perak diadakan sekaligus membubarkan dun Perak. Yang kita boleh perhatikan, hanya Tengku Razaligh Hamzah yang setuju pilihan raya diadakan yakni dun Perak dibubarkan.

Yang lain..... hampir semua takut, najib takut... menteri besar haram si zombie pun takut, mahathir takut, terbaru si pengemar penari bogel zahid hamidi pun takut..

Ni semua pemimpin umNo, kerana apa mereka takut?kerana mereka tahu mereka pasti kalah...

Selain pak pak menteri umNo yang takut, tidak ketinggalan blogger umNo.... gua yakin mereka juga takut. buktinya, cuba korang periksa, dalam 10 blog pro umNo, berapa kerat yang mahukan dun perak dibubarkan? semasa dato seri nizar menang di mahkamah tinggi pun hampir tak terkata blogger umNo. nasib baik mahkamah rayuan limgam memutuskan untuk menangguhkan keputusan mahkamah tinggi selepas zombie membuat rayuan.kalau tak para blogger ni kena tutup muka jika bersemuka denagn orang awam..

Kalau umNo kalah, apa alasan mereka nak buat, SPR dia orang kontrol, media pun sama, jadi si blogger ni hanya boleh telan tahi sendiri la..

Blogger umNo ni semuanya pencacai la. Korang tahu bagaimana istilah pencacai ni muncul, ia terbit dalam sebuah filem karya Tan Sri P-Pamlee.ayat sebenarnya adalah pencacai najis, tapi najis dan umNo adalah sinonim, jadi ia tidak banyak beza....

Dan pencacai umNo dan pencacai najis juga tidak banyak bezanya, bezanya cuma satu, kerja sebagai pencacai najis adalah lebih mulia berbanding jadi pencacai umNo. -keraspedal

3 ulasan:

husin gogo berkata...

blogger pecacai angkat taik nombor satu dalam umno ialah novandri hasan, minda intelek melayu

Tanpa Nama berkata...

silap strategi politik
1. bawa dun lompat
2. merayu ngan hakim lingam
3...

waksab berkata...

Begitulah apabila perasaan takut wujud dalam hati manusia,segala yang tidak kena pada perasaan mereka akan menyebabkan takut yang tidak bertempat.Rasa takut memang diwujudkan oleh Allah dalam setiap diri insan,termasuk rasa malu juga.Semestinya jika rasa takut dan malu telah tercabut dari hati mereka kerana ketipisan iman dalam dada maka terjadi peristiwa sebegini..tiada rasa takut dan malu melakukan perkara-perkara yang bertentangan dengan nilai norma manusia dan undang-undang serta perlembagaan negara..Hanya takut pada kebenaran dan keadilan menunjukkan manusia munafik yang layak dilempar ke neraka..

http://waksab.blospot.com
DariMindaKu