26 Apr 2015

Video Najib & Rosmah Berjoget Sakan Di Kazakhstan Menjadi Viral Di Media Sosial


Sebuah video menjadi viral di laman sosial facebook dan whatsapps sejak beberapa hari lalu dimana di dalam video berkenaan kelihatan PM Malaysia, Najib Tun Razak dan Rosmah dengan disertai beberapa orang lain termasuk pasangan anaknya yang baru melansung perkahwinan sedang rancak berjoget.

Melihat dari suasana persembahan tersebut, dipercayai ianya berlansung di hotel di mana majlis resepsi perkahwinan anak najib, Nooryana dengan Daniyar Kessikbayev di Kazakhstan.

Menurut kenyataan yang disiarkan Jabatan Perdana Menteri sebelum ini majlis resepsi berkenaan telah diadakan di Grand Ballroom, Hotel Royal Tulip dan ia turut dihadiri oleh lebih 250 jemputan dari Malaysia.

Rakyat sebelum ini telah mempersoalkan siapakah sebenarnya yang menanggung perbelanjaan ssebgitu ramai tetamu dari Malaysia ke Kazakhstan tersebut. GB juga ada mengulas sebelum ini. Petikan:

Anehnya pemergian mereka ke sana lansung tidak diberitakan. Ianya hanya diketahui apabila akhbar di Kazakhstan yang memberikan liputan.

Dilaporkan lebih 250 orang jemputan dari Malaysia mengikuti rombongan tersebut. Wah ramai tu... Berapa kos dan siapa yang menanggung perbelanjaan? Mungkin ia acara persendirian Najib dan Rosmah dan tidak sepatutnya ditanggung oleh negara.

Tetapi berdasarkan maklumat di akhbar Kazakhstan satu pertemuan dua hala di antara Najib dan Presiden Kazakhstan telah berlansung pada Nursultan Nazarbayev pada 17 April yang lalu. Bererti lawatan Najib itu ke Kazkhstan itu adalah satu LAWATAN RASMI yang ditanggung dengan wang rakyat.

Apakah ia juga bererti kesempatan itu digunakan oleh Najib dan Rosmah membawa 250 orang jemputan untuk majlis yang bukan majlis rasmi negara iaitu majlis resepsi perkahwinan anaknya dengan ditanggung menggunakan wang rakyat?

Nampaknya dari awal, Najib dan PMO telah sembunyikan laporan Najib & dan Rosmah ke Kazakhstan itu bersama-sama lebih 250 jemputan dari pengetahuan rakyat.

Tun Mahathir turut mengkritik majlis perkahwinan anak Najib berkenaan dengan menyifatkannya sebagai "perkahwinan abad ini".

"Tetapi bila mereka pergi ke Kazakhstan dengan 300 orang, (ia) tak dilaporkan oleh media arus perdana.

"Siapakah 300 orang ni?" tanya bekas perdana menteri itu di majlis 'Bicara Negarawan: Anda Tidak Keseorangan' di Kuala Lumpur seperti dilaporkan oleh sebuah portal hari ini.

Tatkala GST sedang mengganas menyebabkan kehidupan rakyat begitu tertekan rupa-rupanya lain hal yang berlaku di Kazakhstan, Najib dan Rosmah sedang berjoget sakan. Sama halnya semasa bencana banjir melanda rakyat pantai timur dulu, Najib leka bermain golf bersama Obama...

Wahai Malaysia, inilah PM yang anda ada kini...


28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah salah satu senaman terbaru. Jangan salah anggap. KehKehKeh

Tanpa Nama berkata...

Minta komen ahli ahli pas yang bijaksana, atau presideng pas dan ulama ulama Msu yang suci mulia berilmu tinggi.

Tanpa Nama berkata...

Bersangka baik...berzikir tu nak sokong hudud

Tanpa Nama berkata...

Kat Malaysia sikit punya dok YA HANANA...YA HANANA !
Rupanya KAKI JOGET Najib ni !
Puiiii....HIPPOKRIT BESAR !

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin seperti ini tak sepatutnya ada .... Memalukan rakyat malaysia yang soleh & solehah saja... Rosak !!! Rosak!!!

Malaysiabaru berkata...

Surat tawaran kepada Hadi untuk ganti Muhyiddin Yassin dah keluar?

Apa pun PAS tetap kuda tungangan UMNO

Kini.Selamanya

Tanpa Nama berkata...

Orang bangsawan pantang ada lampu warna warni berkelip kelip Bila dengar muzik lama lama tak tahan bergoyang jugak Si bapak mertua pulak lebih dari anak menantu

Terus terang lah tang ini memang respek Najib Negara berhutang Rakyat marah tertekan dengan gst Mahathir menegur minta dia berundur Rakyat 1 juta pada 1 Mei tapi Najib masih boleh menari

Tapi jika seseorang PM itu bertanggung jawab mampukah dia menari ketika ini ?

Tanpa Nama berkata...

Yg pelik tu..ustaz jamil khir baharom pun pi sama..takkan dia tak larang kot majlis tari menari camni..elokkah dlm islam buat camni..

pan berkata...

Ha..ha..ini lah formula tidak menyusahkan rakyat dgn.GST!!!oh my PM...

Tanpa Nama berkata...

SAMBIL AGENDA PEMINPIN MALAYSIA MENGKHIANAT RAKYAT NEGARA PENGKHIANAT NAJIB INI MASIH LAGIMENGHABISKAN DANA NEGAR BERSAMA BETINA PUAKA NYE.MOGA MOGA DILAKHANAT ALLAH SEMAMPOS MAMPOS NYE

Tanpa Nama berkata...

Ala klu dh jd ustaz umno ni berani ke dia tegor..entah2 tumpang menari sama pulak..jamil baharom bukan sama waktu duduk dlm tentera dulu....dh jauh lari dari landasan

Tanpa Nama berkata...

lagi Tun M tembak, lagi Najib suka. siap joget lagi.

muka pun buat sardin jer. mcm tak ada aper ja.

Tun M byk peluru lagi ker?

Tanpa Nama berkata...

Tukar kan saja pemimpin seperti ini kepada pemimpin yang islamik. Yang ini dak berapa islamik nii... INSYAALLAH pemimpin bertaraf ULAMA dunia-akhirat akan menggantikannya... AMIIIN.

Tanpa Nama berkata...

jamil Kir tu menteri duit dapat duit dan boleh ikut buntut PM kesana kemari apa aku peduli rakyat nak bersungut dan pertikai.

Tanpa Nama berkata...

Jadi PM tak boleh menari ke? Salah ke?



Nampak buruk sangat
Dah lah tua lagi lah nampak buruk Hodoh
Jaga lah status PM Malaysia
CEO pun setakat main gitar dan menyanyi semasa dinner untuk Syarikat nya sendiri

Macam kena buli dengan tuan rumah pun ada jugak

Tanpa Nama berkata...

Teringat Marcos.

Tanpa Nama berkata...

Nak tau kalau belanja Najib di Kazakhtan ditanggung kerajaaan atau tidak senang je. Kalau PMO tak nak jawab, cuba check pulak dengan Kementerian Luar, dengan Kedutaan kita di sana.

Cuba tanya diorang, berapa ramai pegawai kerajaan yang ikut rombongan. Atas perbelanjaan sendiri atau perbelanjaan Negara?

Adus. Abih jahanam negara!

Tanpa Nama berkata...

PM terbaik Malaysia(Pemusnah Malaysia)

Tanpa Nama berkata...

Ajak berdebat macam macam alasan boleh bagi

Tanpa Nama berkata...

Habis la wang rayat

FOUR WIRE berkata...

Kalau BN kekal di Rompin alamat tak lama lah bala akan berterusan melanda gara b,zersubahat menyokong kebatilan

Koperasi Prihatin Kedah Berhad berkata...

Inilah lambang Wassatiya pemimpin Umno, rakyat disarankan berjimat dan bayar GST untuk bantu negara. Pemimpin pula bersukaria dengan duit rakyat. Rakyat dipaksa bayar hutang yang dibuat pemimpin. Demi kemudahan pemimpin rakyat kena ikat perut, inilah Wassatiya

Tanpa Nama berkata...

Kita kat sini sikit punya susah bekerja kilang....dlm poket tinggal rm50...nak beli pampers anak ...susu lg...kena gst jugak...blk keje kena hujan lebat lg...gadai nyawa atas jln....stress dgn harga barang naik....apa punya pemimpin ni....dia bersuka ria di luar negara....ada rakyat yg nak makan pun susah...apa kata nik abduh dan din ayam pasal pemimpin mcm ni....x boleh benci ke pemimpim mcm ni....zalim kamu smua ni....

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya dlm tentera pun misai kontot nk dah teruk.. dah lsma kuar dari landasan. Dialah yg menjahsnamkan Kor Agama ATM. Org mcm ni mmg tak boleh pakai mana pun. Mcm sial..

Tanpa Nama berkata...

.

Lupa dia pada arwah

Nasib baik lagu Preety Women
Kalau kena lagu Siti Norhaliza tak dapek den nak bayangkan kek sini

Tanpa Nama berkata...

PM dan ISTERI bersuka ria....rakyat jugak support dengan bayar GST...


tambah pendapatan sampingan sambil layari Internet Copy paste LINK
http://WeeklyFixPay.com/?share=1497

Tanpa Nama berkata...

Joget joget jugak.. Jgn kena gempa bumi sudah... Nepal ngan Kazakhstan bukan jauh mana pun..kalau setiap saat kena maki ngan rakyat guna duit haram jadah..jangan ingat dunia ni dia yang punya..

Tanpa Nama berkata...

Tun Mahathir tak ada kuasa lagi. Komen dan desaklah sebanyak mana pun, Najib akan pekakkan telinga. Alllaaaa mcm Mahathir dulu jugaklah, mana dia kesah dgn pandangan org lain? Silap haribulan disumbat ke penjara.