10 Nov 2014

[VIDEO] Remaja Perempuan Pula Terlibat Dalam Kes Buli -updated


Isu buli: Mangsa, keluarga perlu lapor polis

KUALA LUMPUR - Polis memohon orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung klip video mengenai sekumpulan remaja membuli dan memukul seorang perempuan di kawasan tandas, tampil membantu siasatan.

Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) (Komunikasi Korporat), Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Asisten Komisioner, Datin Asmawati Ahmad berkata, klip yang tersebar itu boleh mendatangkan kegusaran di kalangan masyarakat.

"Sehingga kini, kita belum terima maklumat mengenai lokasi serta individu-individu yang terlibat di dalam klip video berkenaan. Kita menyeru orang ramai, terutamanya mangsa atau ibu bapa yang mengetahui anak mereka menjadi mangsa buli itu tampil ke balai polis berhampiran bagi membantu siasatan."

"Kerjasama orang ramai amat diperlukan supaya kita dapat mengambil tindakan sewajarnya ke atas pihak yang bertanggungjawab," katanya.

Klip video yang tersebar di laman sosial itu berdurasi enam minit, memaparkan sekumpulan remaja wanita membelasah mangsa.

video








IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





9 ulasan:

Awanama berkata...

Tanya perkosa dan isma...ni kerja cina dap ko ?

Awanama berkata...

Nak ikut jejak Kiki, nanti boleh join Perkasa yg mengalu-alukan ahli bersifat samseng.
Kalau begini punya betina, bagi nikah free pun aku tak ingin.

Awanama berkata...

Aku pun takut.
Takut dia potong anu aku.

Awanama berkata...

Kalau inilah bangsa M'sia hasil pendidikan bertaraf dunia yg dilaungkan oleh pemimpin sungguh pahit utk ditelan oleh rakyat...usah perbodohkan rakyat dan akuilah sistem pendidikan kita sudah gagal...marilah kita bermula semula bina semula sistem pendidikan yg seimbang dunia dan skhirat...

Awanama berkata...

Tangkap setan2 tu masok dalam lokap. Pah tu masuk sekolah juvana. Baru setan2 tu tau langit tu tinggi ker rendah. Bahaya biarkan setan2 tu berkeliaran di kawasan permis kita.

Awanama berkata...

bebudak melayu lagi.

jantan betina melayu sudah jadi bahalol gaya nya.

mamak jugak pandai !!!!

Awanama berkata...

Ini lah hasil nya setelah habis berjuta juta untuk kroni untuk kem PLKN Yang di ajar pegang senjata dan menanam rasa benci yang datangnya dengan memburukkan Anwar dan pemimpin PAS

Dari suami kena buli sampai lah budak budak kena buli Akibat zaman Najib jadi PM

Awanama berkata...

Entah apa yang ada difikiran anak-anak muda ini. Tak Bismillah agaknya masa dia keluar rumah. Mudahnya menayangkan aib diri.

Tarik rambut, tolak tubuh perempuan itu, naik kaki segala. Aduhhhh... Aku kasihan dengan lelaki-lelaki zaman sekarang dan akan datang, mereka mempunyai pilihan yang sedikit untuk mencari isteri yang boleh di jadikan penyambung zuriat mereka masa depan

Semoga aku dan keluarga dan saudara seislamku dijauhkan dengan anak-anak yang berspesis begini. Semoga sampai hidayah ALLAH SWT ke atas mereka-mereka dan kita-kita ini. Aaminn

Awanama berkata...

Ingatan pd mak bapak...sebelum main baca lah doa menghalang syatan mendahului kita bila menjimak isteri...kalau tak....ini lah akibatnya...anak dilahirkn berjiwa syaitan.
Syaitan jg yg ketawa besar.