16 Nov 2014

[BERGAMBAR] Menjenguk Kembali Sketsa Menarik Kes Liwat Saiful


Ada banyak adegan hujah dan hal yang menarik sepanjang perbicaraan liwat 2. Berikut ialah beberapa cekupan sketsa dari google images.









IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





14 ulasan:

4G berkata...

ha..ha..baguih gak sheh anta wat kompilasi ni mudah hakim2 dan kita rakyat malaysia na rujuk dlam visual language..ha..ha..pasni bgi kat zunar supaya jadi kartun lagi kemaih..senang bukit aman na faham sebab depa bukit aman ni kartun zunar cukup sensitif..ha..ha..adui lawak hujung tahun...btui

Awanama berkata...

Hmmm, ini baru kat dunia nih! Macam mana kat akhirat esok? Ni skala besar punya fitnah ni! Harap2 sempat la bertaubat n mintak maaf pd yg kena fitnah!

Awanama berkata...

Fulus sudah masuk xkan nak bertahubuat....kalu bukan fulus mahu ke dia di hina begini....kah...kah...prinsip mereka d mahsyar issuenya lama lagi...

Awanama berkata...

Hahaha...dubur dinasour...dubur kena jolok tak solat pasal tak mandi junub...apa punya bangang...

kekasih hitam berkata...

Kekuatan umno = pungkok epal

Awanama berkata...

Kalau seluar dalam itu dikatakan TELAH dicuci dan terdapat kesan mani, itu maknanya mani tersebut diletakkan kemudian, iaitu selepas dicuci. Bersama kita tunggu dan lihat keputusan hakim, termasuklah keraguan yg lain.

Awanama berkata...

Epol tlh bagitau dato' Jib yg dia tlh diliwat 2 hr lg. Ape punye bangang ni. X fhm aku

Awanama berkata...

Kerana adengan dan hujah hujah ini lah Hakim Hakim yang berpengalaman dan hebat dengan hal undang undang telah mengambil masa yang lama untuk mengumumkan keputusan

Dalam filem Tamil kalau kes ini di bawa kepada timbang-tara di sebuah kampung yang di ketuai oleh orang yang paling di hormati dan di takuti oleh penduduk kampung tersebut dan di bicara pulak bawah pokok besar keputusan dah dibuat dan di umumkan

Semua keputusan Ketua muktamad bila ketua mereka alih kan kain di bahu dari kiri ke kanan

Ini punya kes Liwat Ketua tersebut akan kata 'Ye Na Deih!'



Awanama berkata...

Di sini lah kegagalan Pendakwaraya kerana seluar dalam yang di ambil masih lembab Pihak pendakwa sepatutnya menjadikan mesin basuh sebagai bahan bukti kerana mesti terdapat air simen dalam mesin tersebut

Dan tanya kan soalan "Bagaiman air simen Y berada di mesin basuh?"

Banyak betul air simen orang tua tu kat seluar dalam adda kat mesin basuh pun adda kat dalam dubur pun adda !


Awanama berkata...

24 jun jumpa Najib
25 jun pergi ATM
26 jun Di liwat

26 jun adalah penting kerana mereka tukang fitnah hanya perlukan tempat dan masa saja setelah ada celaka yang sanggup mengaku dia di liwat

Maka adalah 26 Jun di umumkan Hari Dubur 1Malaysia

Awanama berkata...

Sekarang ni tengah sibuk pertimbang option mana yang lebih menguntungkan penguasa.. sama ada penjara atau tidak.. terang2 tunjuk motif pendakwaan atas dasar kepentingan politik penguasa.. tapi mcm biasa, rakyat malaysia ni lesu je, nganga dan terima semua.. pastu cakap redha, berserah..

Awanama berkata...

Jangan terperanjat beruk pula jika hakim meminta Shafee Abdullah dan TS Gopal membawa ayam sabung masing2 untuk dilagakan. Ayam2 itu perlu diserahkan kpd hakim beberapa jam sebelum persabungan, untuk diperiksa sama ada telah didadahkan dan dilemahkan mengikut pilihan hakim. Pemilik ayam yg menang bersabung, akan diisytihar sebagai pemenang.

Awanama berkata...

saifool boleh didakwa kerana menipu PM najib dgn mengadu diliwat. najib patut saman saifool kecuali tok jib pun memang pakat dgn saifool utk fitnah anwar.

sekiranya anwar dipenjara, ini bukti sahih kes ini konspirasi politik.

jika anwar bebas maka ini bukti bahawa dakwaan liwat itu semata2 fitnah yg direka2 dn tidak ada bukti sah saifool diliwat

kerja2 jahat kot mana pun pasti akan terdedah.

sbb puak2 fasik ini merasakan Allah itu tidor

Awanama berkata...

Ini semua salah cina, Tak percaya boleh Tanya ibrahim kasar dan oilstart hellfire. Mereka boleh bukit segala dengan cakap mulut.