11 Apr 2014

[VIDEO] Astaghfirullah.. TPM Rasmi ZUMBA Perdana Puteri UMNO Semasa PRK Kajang


Tak tahu kita budaya apakah yang dibawa oleh kumpulan ini semasa kempen PRK Kajang yang lalu. Rata-ratanya mereka berbangsa Melayu dan beragama Islam, malah ramai juga yang bertudung.

Apa ertinya majlis Selawat Perdana untuk mangsa MH370 yang kononnya dihadiri 500,000 orang jika pada masa yang sama anak gadis ini terkinja-kinja, tertonggeng-tonggeng di khalayak ramai?

UMNO benar-benar sebuah parti yang merosakkan anak-anak Islam, parti hipokrit yang menjatuhkan maruah umat Islam.

Sungguh memalukan, sungguh murah harga diri dan sungguh dasyat maruah gadis Islam masakini. Malulah kepada kaum bukan Islam (kerana umat Islam sepatutnya menjadi contoh teladan yang baik kepada mereka) jika anda tak reti nak merasa malu kepada Allah dan rasulNya.


SALAM 1M'SIA .. SALAM 1 ZUMBA.

Nampaknya setelah memerah otak cara mana nak menang PRK Kajang maka suatu idea yang cukup hebat telah dilontarkan oleh Puteri UMNO bagi meraih dan memikat sokongan anak-anak muda kepada calon BN.

Semasa PRK Sg Limau Kedah dulu caranya ialah kejar itik dalam bendang kini di PRK Kajang terlonjat-lonjat senam ala joget lambak.

Timbalan Perdana Menteri merangkap Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam telah merasmikan Zumba Perdana Puteri UMNO di Kajang.

Dalam ucapannya cara ini boleh memberi kemenangan kepada calon BN pilihan dan pujaan UMNO Chew Mei Fun.

Caranya ialah "ZUMBA" suatu jenis senamrobik terkinjal-kinjal tergedik gedik .... Orang tua yang sakit tidak terdaya pun disuruh sama-sama berzumba.

Muhyiddin Yassin jua mengingatkan sayap parti itu supaya terus mendekati pengundi terutama wanita muda bagi memastikan kemenangan calon BN pada 23 Mac ini.
-forum cari.com.my






11 ulasan:

Unknown berkata...

Gua rasa OK apa...IF depa buat Zumba tu sesama depa 100% semua pompuan Islam dalam a close ball-room.

Tapi ni ada Muhyidin & laki-2 lain kat situ, defo NO !!

Haramjadah + HARAM jadinya! Tapi this UmNo...apa sangat UmNo tahu pasal hukum hakam agama Islam?

Tanpa Nama berkata...

Ni ker muka2 puteri..? yark !!!!

Tanpa Nama berkata...

salah satu drp ciri org fasik ialah hilangnya sifat malu.

Tanpa Nama berkata...

salah satu drp ciri org fasik ialah hilangnya sifat malu.

Amuraria berkata...

wueeek ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

PRU 14 nanti puteri UMNO akan beraksi sebagai Penari Tiang dan ala ala Tiger Show, wow! mesti tonton ma,

Tanpa Nama berkata...

Bukan nak kata diri ini bagus tapi sy teringat sebelum revert islam sy member kelab aerobik. Malunya bila sy ingat aerobics clothing sy, ketat & separuh bogel. Dah tu aksi melompat2, kangkang2, Bila dah mualaf ni bsenam kat rumah aja, lagi best FOC download aje vidio senam dri youtube tak payah nak bayar fitness instructor.

Tanpa Nama berkata...

Oooooo yehhhhh!

Tanpa Nama berkata...

Excuse bukan beragama islam tapi beragama melayu atau beragama munafik bsru betul beb.

Tanpa Nama berkata...

Org Islam -> apa dia buat mestilah yg tak sia2 , sebaliknya mendatangkan pahala.

Zomba le, arobik le, tarian tiang le, ada pahala klu buat kena pada tempat & dgn sapa. (fikir lah sendiri , klu tak tau, kena le belajar, supaya tak jahil mcm UMNO)

Sebab tu le, bab2 ttg Islam ni jangan tanya UMNO. Mereka ketinggalan zaman, bila ditegur tak mau kisah, bila terdesak, baru nak buat prog selawat perdana contohnya.

GEBU berkata...

UMNO parti Melayu Islam yang paling banyak menyesatkan orang Melayu dalam terang. Dizaman jahiliyah manusia sesat dalam gelap tapi dalam pemerintahan UMNO, Melayu sesat dalam terang.
Fikir-fikirkan lah!!!!!!!!!!!!!