7 Dis 2013

[BERGAMBAR] Lihat Dulu, Siapa Yang Sebenarnya Membuat Kenyataan Bangsat?


Shahrizat: Bangsat betul kenyataan pembangkang

Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Jalil menyelar tuduhan pemimpin Umno lambat dan tidak mempedulikan nasib penduduk Pantai Timur khususnya Kuantan yang dilanda banjir besar.

Beliau menyifatkan tuduhan tersebut sebagai 'bangsat' dan tidak berasas.

"Memang pembohongan, memang bangsat betul kenyataan itu.

"Semalam presiden kita sanggup tinggalkan kita di dewan ini. Hanya setahun sekali kita berhimpun tetapi beliau tetap melawat tempat banjir," kata beliau dalam satu sidang media di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Tambah Shahrizat, dewan persidangan lengang kerana ramai menteri, ahli Parlimen, ADUN, ketua bahagian dan perwakilan terutamanya dari Pahang, Terengganu dan Kelantan menumpukan aktiviti bantuan di kawasan terlibat.

"Saya nak tanya mana dia pembangkang? Dari apa yang saya dengar ahli parlimen Kuantan, Fuziah (Saleh) sibuk di Parlimen dan tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana," kata beliau.

Shahrizat turut mengumumkan bantuan dari Skuad Sayang Wanita Umno yang telah berada di tempat banjir membantu Kelab Putra Satu Malaysia, Jabatan Kebajikan Masyarakat dan agensi terlibat dalam soal bencana.

Justeru beliau mahu penyokong dan pemimpin pembangkang untuk melihat dan menilai sendiri usaha pihak Umno dan BN dalam membantu perkara ini.

"Apa dia (pembangkang) buat kepada mangsa dan pengundi mereka di Kuantan dan Indera Mahkota hari ini?

"Jika tidak kerana perdana menteri, ADUN, menteri besar BN tidak ada, hanyutlah semua pengundi mereka di sana," kata beliau. -mk

ULASAN GB

Shahrizat menuduh "... Dari apa yang saya dengar ahli parlimen Kuantan, Fuziah (Saleh) sibuk di Parlimen dan tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana,"

Kenyataan di atas benar-benar satu fitnah yang amat nyata. Saksikan foto-foto di bawah ini:-













 Foto : FB YB Fuziah


Sekarang siapa sebenarnya yang membuat kenyataan yang BANGSAT? Memfitnah kononnya Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh tidak kelihatan di mana-mana kawasan bencana ternyata satu kenyataan BANGSAT.

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoi lembu betina...dah berapa hari banjir baru semalam najib nk pi???? ni la sikap menteri2 umngok yg suka berbangga dgn apa yg dibuat utk rakyat....UMNGOK BODOH..MENTERI BN BODOH PIANG..UMNGOK BODOH SELAMANYA..PARTI UMNGOK UTK ORG ORG BODOH SAJE....

Tanpa Nama berkata...

Mana lebih bangsat - yg perihatin tentang penderitaan mangsa banjir atau yg kebas duit rakyat 250 juta?

Tanpa Nama berkata...

Sapa yang bangsat sebenarnya..dasar makan duit rakyat ada hati nak kata org bangsat

Tanpa Nama berkata...

Keadaan disana memang teruk..dpt info dari kwn health care worker di kemaman..bantuan lambat..makanan.susu kurang dan kehabisan..

Tanpa Nama berkata...

Saya bkn penyokong mana2 parti tp realiti pemimpin dan penyokong pakatan antara mula2 tiba utk menolong mangsa secara sukarela disamping jpam dan bomba.Bg kak Ijat kami tak perlu pelakon mcm anda dan tak ikhlas.Kpd YB Fuziah teruskan sumbangan anda yg bertepatan sebagai pemimpin diKtn.

Ahmad Basri berkata...

Ijat Lembu..satu soalan yang harus awak jawab.
Kapada sapa rakyat bayar cukai?Kepada wakil rakyat pembangkang kah?
Rakyat bayar cukai kapada kerajaan,jadi adalah tanggungjawab kerajaan untuk pastikan rakyat dibela waktu kesusahan.
Rakyat tak redho duit cukai di kebas olih kekuarga awak Ijat kerana nak bela lembu dalam condo dan awak rela rakyat tinggal dikandang lembu.

Tanpa Nama berkata...

Komen seorang hajjah yang baru dapat haji "mabor"Kome

truth berkata...

Diamlah Sha-lizard. Kau ni dh mcm firaun, kau ingat parti bongok kau tu ke yg selamatkan rakyat Kuantan? Kau ingat kau tuhan ke? Sakit hati sgt ke kat org Kuantan menangkan pembangkang & tak nak anggap mereka rakyat Malaysia yg bayar cukai utk bayar gaji kau selama ni? BN kalah sebab kau kantoi, kau tu menteri yg tak jujur! Siapa la yg bodoh sokong pengkhianat bangsa melayu ni lagi. Kalau setakat dapat rasuah sebijik TV, kena sokong malaun ni sampai mati mmg tak berbaloi lah.

Tanpa Nama berkata...

udah la tu shahrizat. muka x cantik pipi tersorong2. kamu tu bukan YB, dh xda kawasan nk dijaga baik duk diam2 kt dewan pwtc tu. atau lg baik kamu dgn laki kamu pi jaga lembu..

Tanpa Nama berkata...

dgn kenyataan bangsat dan fitnah yg membuta tuli dr minah ni alamatnya tujuh keturunan kuantan dan indera mahkota x akan pangkah umno..

Tanpa Nama berkata...

Masa banjir di Johor pd tahun 2006...Puteri dan Wanita hanya memegang penyapu dan bergambar di rumah penduduk kg yg tenggelam banjir..itupun makcik tuan rumah menangis seolah terharu dgn kunjungan Puteri dan Wanita. Malangnya baik Wanita atau Puteri..memegang penyapu hanyalah untuk bergambar dan promosi...lepas jurugambar blah..diorang pun angkat kai...tinggallah makcik tuan rumah terkulat bersihkan rumah sendiri.

Tanpa Nama berkata...

AKU KAGUM DGN TRUTH DECEMBER 7 2013 12.46 AM..PSL GUNA TAG YG BAGUS UNTUK BANGSAT MAMAK SEKOR NIE..DIAMLA SHA-LIZARD..LIDAH KO MMG CAM LIZARD LA..ALIH-LAIH BOLEH TUKAU JADI LIDAH LUMBU KE?

SHA-LIZARD KO TU YG BANGSAT!! BANGSAT-BANGSAT KO DOK DLM KONDO KE??

Andre Irwan berkata...

Kalau dah HARAMJADAH, semuanya jadi HARAMJADAH.
Muka pun nampak HARAMJADAH.
Hidung pun nampak HARAMJADAH.
Mulut pun lagi nampak HARAMJADAH.
Perut tu dah penuh dengan bahan HARAM, Otak pun nampak HARAMJADAH.
Sia-sia aku bercakap dengan orang yang HARAMJADAH ni sebab memang "bentuk" pun nampak HARAMJADAH. Kan ni Melayu Celup.

Tanpa Nama berkata...

penyamun lembu ni lagi bangsat dari penyamun2 lain sbb dia jenis lembu mengangkang aja!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

?Raju Mendaliar ada tinggalkan ramai keturunan. Mereka ni kebanyakannya jadi virus perosak.

Tanpa Nama berkata...

Perempuan lembu campuran mamak ni sial dan kurang ajar betul....cisss

shidine didine rahman berkata...

Kelembuan dan ketahian apakah ini..
Kebodekan dan kejilatan apakah ini...

Tanpa Nama berkata...

Tingok muka ini, teringat aku muka macam ini banyak di Sepilok, 'ndak percaya jom pigi Sepilok......

Tanpa Nama berkata...

Cuba tanya orang yang dikatakan itu ada kebas duit,hanya Orang Bangsat Sangat sanggup buat kerja tu walau tidak layak dan bukan duit dia.Macam sial je kenyataan keluar tak tahu malu.Lepas berkomplot kebas duit pergi umrah 2,3x minta apa tak tahu,guna duit haram.Dosa dengan tuhan mungkin di ampun tapi dosa dengan begitu ramai manusia boleh lepas hisab ke.Spesis Bahlul.

critique berkata...

Assallammuallaikum, minah tu bukan Melayu celup, tapi dia bukan melayu. Sudah lah tok sah kita bangkitkan bangsa dia, sedih ana kerana sebangsa dgn dia. Tapi bukan semua orang keturunan Mamak perangai macam dia, banyak penjawat tertinggi di sektor awam adalah keturunan Mamak dan mereka mempunyai sifat yg berbeza dgn Mami ni. Mami ni jadi macam ni kerana masuk UMNGOK.

Tanpa Nama berkata...

Smart thinker

WarFitnah berkata...

Pompuan nie kalau lalu kat rumah aku, CONFIRM kena lempang kiri dan kanan.....dushhh dushhhh, bangsat punya LEMBU BETINA !!!

Tanpa Nama berkata...

Ijat ni mmg tak tau malu. melalak sana sini. Lembu kat kondo dah bagi makan ke wei? Pembela rakyat konon. Bayar dulu hutang duit rakyat. Tak habis2 nak menjilat PM.