7 Nov 2013

Macai UMNO BN Gunakan Foto Ini Untuk Memfitnah Presiden PKR


Penjelasan berkenaan gambar di atas yang digembar-gemburkan untuk memfitnah DS Wan Azizah oleh macai-macai UMNO BN.

Jangan tuduh2 kalau tatau cerita sebenar wahai bloggers BN.

------------------------

1. Ketika berkempen PRK SG. Limau, Wan Azizah turun ke seme lokasi.

2. Ini termasukla ke pusat gerakan MCA. Di mana gambar ini di ambil oleh wartawan akhbar untuk tujuan laporan.

3. Yang dikatakan menceroboh, Wan Azizah mengintai orang tak berbaju apa seme itu karut dan dayus.

4. Hari tersebut panas. Dah orang laki buka baju nak buat macam mana. Takan la Wan Azizah nak tegur2 dorang? Dah la Wan Azizah datang tempat orang, datang berkempen dan minta undi PAS, alih2 Wan Azizah nak sound2 orang kenapa tak pakai baju apa bagai?

5. Wan Azizah sendiri berkipas, sebab panas.

6. Lagipun itu semua lelaki. Kalau perempuan yang berbogel boleh la bising bagai.

7. Wan Azizah tak terlibat dalam apa2 bentuk maksiat.

8. Hanya sekadar berkempen tak lebih dan tak kurang, dan paling penting tak CURANG.

9. Jangan merepek kalau tak citer oke.

Sebarkan. -fb pakatan harapan rakyat




MUngkin yang di bawah ini tak apa bagi macai-macai UMNO BN!


8 ulasan:

Awanama berkata...

dah lah suami di fitnah besar besaran, la ni nak buat kat isteri beliau.Wahai rakyat malaysia dosa fitnah DSAI pun tak tertanggong kita, ini kan pula isteri.Penasihat be end, yahudi laknatullah. bila ada yang nak melawan kemungkaran pemerintah yang juara rasuah ini,mereka di reka cerita fitnah untuk jatuhkan hingga rakyat tertipu dan kongsi dosa.

Awanama berkata...

Kalau nak fitnah pun biar guna otak bukan guna lutut. Mr. Tukang fitnah kau tahu tak aurat lelaki di mana. Kalau tak tahu jangan tabur fitnah sebab aurat lelaki start dari pusat hingga ke lutut. Walaupun diaorang bukan islam, but still diaorang adalah lelaki and tempat aurat adalah sama shj.

Orang sepatutnya kau komen u tidak komen dan bini kebanyakkan pemimpin umno semua sentuh babi kerana menyentuh lelaki sama dengan u menyentuh kulit babi u tidak komen pula. Buktinya ada hadis yang mengatakannya.

Awanama berkata...

Kan dah kita sedia maklum asalkan bukan umno bn kita sokong, umno bn ni semua jual akhirat utk dunia , hendakah kita ingin ikut sama. Fikirkan lah dgn jiwa dan hati yg waras.

Awanama berkata...

apek tu cakap pd kak ijat...haiyaaa...selupa wa punyaa lombu.....byk sihat woooooo....hihihihihi

nazraku berkata...

macai umno/bn lakhanat cepat2 la bertaubat janji Allah pasti... kematian menghampiri anda... tp kalau dah jahat org ckp sampai ke liang kubur pun jahat.

Awanama berkata...

ISMAIL MUKA BUKU,
Banyak ke duit anda nak bayar saman?
Kalau nak fitnah pun buat kajian belajar ilmu komputer dan teknik graphic & photoshop yang betul.
Bila kerja tak pakai akal atau memang jenis tak ada akal dan otak. Ini lah jadinya.
Bendera MCA lambang dacing kau saja nak bayara saman........
Lupa ke ada yang kena RM500 ribu, RM130 ribu, UM,BH, TV3 dll yang ada peguam hebat pun kalah ini muka kamu.... Apa yang ada? ansuran kereta, bil hp, tnab dan air tertunggak mungkn.
Berhati-hatilah.
Fitnah makan diri

Malaysia Malaysian berkata...

Ha .... La ni lihat siapa yang perkauman? Puak UMNO panggil penyokong cina BN sebagai CINABENG. Nampak sangat kemunafikannya.

Awanama berkata...

Akhir zaman fitnah mmg melata, Klik saja kamera kemudian sebarkan, macam2 orang bole buat andaian & percaya pulak tu. Apa nak heran.

Mereka yg ada penyakit di hati aje yg boleh buat fitnah & percaya. Bukan apa. Selama ni imej Kak Wan alhamdulillah.

Entah2 kalau kak wan sedang cium kucing kesayangannya tiba2 ade org tangkat gambar, sebarkan kata kak wan syok kat kucing, ramai yang percaya. kahkahkah

Sabar aje kak Wan. Allah kan ada