28 Okt 2013

[KES AMBANK] Isteri Si Pembunuh Kejam Itu Juga Ada Facebook!


Dari semakan facebook isteri dia, memang comfirm pembunuh ni seorang pengawal keselamatan, berposing sakan dia siap tunjuk pump gun lagi.

Rupa-rupanya, setan ni ada juga anak bini. Tapi dia pergi bunuh bini orang. Cuba bayangkan kalau bini dia mati kena tembak. Tak ke anak-anak dia kehilangan seorang ibu?


Apa pun yang pasti IC memang PALSU kalau ikut statement rasmi dari PDRM dan JPN. Persoalannya pasal apa dia masih gagal dikesan sampai sekarang?

RUJUK SINI:- https://www.facebook.com/nurul.lapadaku

Kalau mengikut posting facebook dia, dia ada cerita pasal nak balik kampung. FB bini dia pun sama. Kemaruk nak balik kampung. Agaknya dah sampai ke kampung ke apa? -nescafeais

ULASAN GB

Jika si pembunuh itu ada FB, isterinya ada FB, dan di dalam FB itu banyak perkara dan maklumat mengenai si pembunuh itu boleh didapati, kemana perginya professionalisme dan kecekapan polis yang selama ini dibanggakan?

Atau....???

Laporan sebelum ini
klik untuk baca


5 ulasan:

Awanama berkata...

PDRM cuma pandai cari salah pembangkang, rakyat yg menyatakan kebenaran dan sebagainya...

Awanama berkata...

Sila tangkap manusia durjana dan i nak lihat gambar kena hadap mahkahmah dan tali gantung dipapar dalam facebook (kalau dapatlah).

BaDiN berkata...

Kata Menteri kangkong & Menteri Kingkong negara Ini selamat,aman damai & antara yang paling selamat untuk didiami serta melancong.Nah sekarang adakah masih belum mengaku apa sebaliknya.KDN punya menteri diam membisu dengan kejadian ini dan dimanakah IC palsu ini didapati dan apa nama syarikat tempat suspek bekerja.Pengawal Keselamatan palsu ini bekerja dengan Syarikat Kroni Umno dan Umno akan mengKambing Hitam pegawai Syarikat ini yang cuai memilih pekerja.
Apa yang dasyat adalah Kes Pembunuhan Altantuya.Siapa pembunuhnya belum diketahui,masih bebas Adakah suspek ada tergolong dikalangan Penguasa Keselamatan dan Pentadbir Negara.Mangsa diletupkan hancur lebur DAN kes ini tidak sedasyat Altantuya.Ada Penjenayah yang disembunyikan sang penguasa.

bangkusi berkata...

mmungkinkah akan jadi mcm ni...

"kalau taknak kena tembak, jgn kerja kat bank"

... ermmm ntah laa.

Awanama berkata...

Biasanyekannnn...alasan yg akn kuar.....kes terpncil....tidak bnyk brlku....dah tau dh alasan mrekaaa...