28 Mei 2013

[FOTO TERBAIK] Rasa Pesaudaraan Terpancar Indah Di dalam Pakatan Rakyat


Foto terbaik malam Himpunan Blacout 505 di Amcorp Mall... Peserta berbangsa Cina memayungi seorang Pakcik berbangsa Melayu yang sudah berumur dalam hujan renyai sepanjang Program berlangsung... -kredit foto: Topeng Perak Unmasked

Sebelum ini GB ada menulis begini:

Tatkala Najib, UMNO, bekas hakim dan sekalian akhbar & blogger pencacai meniupkan api perkauman di kalangan rakyat Malaysia dengan menyeru dan terus menghasut bangsa Melayu membenci kaum Cina kerana tertekan dengan keputusan pilihanraya yang lalu, sebilangan besar rakyat pula di bawah Pakatan Rakyat memupuk perasaan saling menyayangi dan rasa persaudaraan di kalangan rakyat berbilang kaum.

Saksikan juga gambar-gambar ini:





4 ulasan:

Andre Irwan berkata...

Inilah yang dikatakan INSAN.
Depa tu SETAN (kata Che Det sendiri). Dok ajak manusia RASUAH. Rasuah Mata, Rasuah Hati, Rasuah segala-galanya.
Nak buat macam mana? Kan Melayu suka akan RASUAH. Ingat cakap TGNA, depa bagi, kita ambil TAPI kalau nak ambil depa jadi pemimpin, JAUH LANGIT DARI BUMI. Barulah selamat MELAYU di bumi TANAH MELAYU ni. Opp... silap. Baru selamat MELAYU di bumi Allah swt ni.

Tanpa Nama berkata...

Bukankah slogan UMNO, Dulu, Kini & Selamanya, itulah yang digunapakai ke atas Melayu, sama ada memang bodoh atau terus diperbodohkan. Ibarat kata pepatah, Limau purut lebat setangkai, buta perut, tak dak akai.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat sudah matang, tiada lagi menerima kata kata bahalol pemimpin yang bahalol.

Tahniah Rakyat, Tahniah Pakatan Rakyat !!!!

Tanpa Nama berkata...

Suka tengok gmbar2 tu.

Baru ni sorng pemuda cina bangun bagi tmpt duduk pd sorng mcik melayu dlm komuter dr kl ke shah alam. Chineese tu brrdiri hingga dia sendiri turun d sbg jaya. Sungguh mulia hatinya, mudah2an diberikan cahaya iman oleh Allah.